suositelkaa mulle halpaa puhelin operaattoria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukasmami

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
6 917
0
36
oon ollu soneran asiakas varmaan 10v. :whistle:
mutta puh.laskut on noussu ja huitelee jo kattoo.......mikä ois halpa puhelin liittymä? viestittelen kohtuullisen paljon mutta myös soittelen.....
pääosin arkisin ja aamulla/päivällä. saa suositella :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Hiutale:
Soneralla on minun sonera liittymiä mistä saa muokata itselleen sopivan :)

Juu, nekin vaan on kalliimpia kuin kilpailijoilla. Jos haluaa välttämättä pysyä uskollisena Soneralle, vaihtakoon TeleFinlandille, joka on osa Soneraa. (TeleFinland nimistä yritystä ei ole olemassa, laskutkin maksetaan Soneralle)
On täysin turhaa olla asiakasuskollinen oman kukkaron kustannuksella, etenkin kun viime vuonna Sonera nosti kahdesti hintojaan, mutta huononsi palvelujaan.

Ei ole yhtä oikeaa kaikille halvinta liittymää. Riippuu täysin puhemääristä kannattaako esim. ottaa paketti vai ihan perusliittymä, jossa maksetaan käytön mukaan.

Jos sun laskut on ollut alle 35 euroa, ota perusliittymä.
(Esim. Dna Onni, Saunalahti Ykkönen tai TeleFinland Pulina, Kolumbus K1: Kaikki saman hintaisia, itse suosin Dna:ta koska sillä on parhaat palvelut ja se on ainoa kotimainen)

Tee samoin, jos laskut on yli 150 euroa. Jos ne on jotain tuolta väliltä, valkkaa sopivan kokoinen paketti. Noin kärjistettynä.

Itse suosin kyllä Soneraa.. Soneralla on paras kuuluvuus (kun mökki on korvessa) ja Dna:lla kuulemma vaikeuksia kuulua ulkomailla. Voin maksaa sentin minuutissa enemmän siitä että minulla on luotettava liittymä! Niin ja mulla on 800 min puhetta ja 500 tekstiviestiä, koska käytän puhelinta paljon, niin jos puhut Dna;lla 800 min on se: 800 * 0,069 = 55,20 euroa, kun se Soneralla maksaa 32,90 euroa.. Että aika huomattava ero! Ehkä kokeilisin muuta mutta Dnalla ei ole tarjota kuin yhtä kokoa paketeissa!!!!

Itse suosin kyllä Soneraa.. Soneralla on paras kuuluvuus (kun mökki on korvessa) ja Dna:lla kuulemma vaikeuksia kuulua ulkomailla. Voin maksaa sentin minuutissa enemmän siitä että minulla on luotettava liittymä! Niin ja mulla on 800 min puhetta ja 500 tekstiviestiä, koska käytän puhelinta paljon, niin jos puhut Dna;lla 800 min on se: 800 * 0,069 = 55,20 euroa, kun se Soneralla maksaa 32,90 euroa.. Että aika huomattava ero! Ehkä kokeilisin muuta mutta Dnalla ei ole tarjota kuin yhtä kokoa paketeissa!!!!

se ei nyt kyllä varsinainen liittymä ole..tai no pre paid sellainen..

gomobile.. 5,9senttiä tekstarit ja puhelut..netistä voi laittaa ilmasia tekstareita ku rekkautuu.
aina kun on ladannu niin seuraavan kuun 4pv saa 6,5e ilmasta puheaikaa.

ja nyt kun tilaa netistä liittymän niin maksaa 5,9e mutta saa 20e puheaikaa(eka 5e ja sitten ku rekkaa netissä niin saa lisäksi 15e ja samalla voi merkata numeronsa salaiseksi..eipähän puhelinmyyjät häiriköi)

Alkuperäinen kirjoittaja perinteinen:

Mistäköhän olet tietosi saanut? Kannattaisi varmaan vähän tarkistaa tietoja... Dna:lla on useita eri kokoisia paketteja, kaikki halvempia kuin Soneralla.

Dna Onni minuuttihinta 6,9 senttiä ja sekunttiveloitus, Sonera halvimmillaan (ilman pakettia) 7,9 senttiä + aloitusmaksu 4,9 senttiä + minuuttiveloitus.
Niinpä dna:lla 10 sekunnin puhelu maksaa 0,0115 ? ja Soneralla 0,1280 ?...

Dna:n väestöpeitto 99,6%, joten kuuluvuudessakaan ei pitäisi olla valittamista. Matkustelen paljon ulkomailla, ei ongelmia, kuuluu noin 200 maassa, puolta halvemmalla kuin Sonera.
Jos Soneran verkko on mielestäsi ainoa sinulle oikea, tee itsellesi palvelus ja vaihda TeleFinlandiin. Se on Soneran brändi ja käyttää Soneran verkkoa, mutta säästät sievoisen summan joka kuukausi.

Ps. Sonera huonontaa taas palvelujaan : uutisissa juuri kerrottiin, että asiakaspalvelu muuttuu kokonaan maksulliseksi, myös jonotus... :)

Yhteistyössä