Suositelkaa mulle kirjaa =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Kaikki omat on luettu ja pitäisi jotain lukemista saada,mutta kun ei oikein tiedä mitä..kertokaa mikä hyvä kirja joka kannattaa lukea.

Luen lähinnä kaikkea hömppää eli Kinsellaan kirjat on luettu,samoin kuin Keyes Marian,Lisa Jewell..sitten se uusi ruotsalainen Kajsa Inge..joku sen molemmat on luettu..vähän siis samaa tyyliä kaipailen,jos jollain on vinkkiä niin otan vastaan.

Lueppas ihan piruuttasi Mötely Cruesta kertova kirja The dirt,vaikket bändistä niin tykkäisikään.Mä olen lukennut sen kirjan läpi jo pari kertaa ja kohta kolmannen kerran aloitan.On muuten tosi hyvä.

Robetsilla on osa semmosia kirjoja että puoleen väliin asti saattaa vaikuttaa niin tylsältä mutta kun siitä pääsee yli niin johan alkaa kiinostamaan niin kovasti että ei malttais lopettaa (siksi on monesti jäänytkin yö unet pariin tuntiin).

Kathy Kelly, Elizabeth Adler, Jude Deveraux, Judith Michael, Cecelia Ahern (sateenkaaren tuolla puolen on parempi kuin p.s. Rakastan sinua).

Liza(?) Marklundin uhatut, on ihan sairaan hyvä.Toisaalta se on ihan järkyttävä ja itkin melkein kokoajan kun luin sitä.Mutta jokatapauksessa suosittelen sitä.Järkyttävyyttä lisää se että on tosikertomus:(

Alkuperäinen kirjoittaja lukutoukka:
Liza(?) Marklundin uhatut, on ihan sairaan hyvä.Toisaalta se on ihan järkyttävä ja itkin melkein kokoajan kun luin sitä.Mutta jokatapauksessa suosittelen sitä.Järkyttävyyttä lisää se että on tosikertomus:(

Totta! Todella hyvä, jännittävä kirja.

Alkuperäinen kirjoittaja lukutoukka:

Juu tämä tuli jossain kirjakerhon kirjana mutat en uskaltanut sitä ede slukea ja annoin siskolle.Liian jännä ei saa olla..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ootko lukenut Tuija Lehtisen kirjoja (siis niitä aikuisten hömppiä)? Niissä on ihan kivaa huumoria ja sitä romantiikkaa :p

Mulla on kaksi sen näitä aikusiten höpääkirjoja..onkohan niitä lisääkin?Ihan hyviä oli.

Joku noita Robertsin kirjoja suositteli niin onko joku kirja mikä olisi kannesta kanteen hyvä..mulla kun loppunut tosiaan jo ennen puolta väliä mielenkiinto :ashamed:

kate coscarellin (tai coskarelli) tai sandra brownin kirjoja. robertsia suosittelen kokeileen uudestaan. vaikka tulesta syntynyt, jäästä syntynyt ja häpeästä syntynyt. ne tais ainakin olla hyviä. ne, mitä roberts kirjoittaa d.j Robb-nimellä on aivan surkeita. diane chamberlainilla on tosi ihania.