Suositelkaa ravintolaa Tampereelta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lapsen kanssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lapsen kanssa

Vieras
Mihin kannattaisi mennä syömään vauvan/taaperon kanssa Tampereella? Hakusessa siis paikka, joka on parempi kuin Rosso. Siis ns. hieman tai miksei paljonkin parempi, johon kuitenkin on mukava mennä lapsen/lasten kanssa syömään.

Kiitos vinkeistä, Coussiccan olemassa olon olin unohtanut kokonaan. Lapsettomina ollaan vielä käyty syömässä, mutta ei silloin osannut katsoa paikkoja yhtään lapsiystävällisyyden kannalta. Eikä varsinkaan ole kokemusta henkilökunnan suhtautumisesta lapsiin.

Me on käyty aika usein Scandicin alakerrassa, mikähän sen nimi on... Rossoon meitä ei sais millään, mutta tuosta on tykätty. On tosin kyllä jonkinlainen lapsiperhepaikka, että jos et sellaista kaipaa, niin ei sit tuonne.

Mun kaverit ovat aina käyneet Tiiliholvissa, lapsettomina ja vauvan/taaperon kanssa. Asennekysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsen kanssa:
Ragusista, mahtuuko sinne vaunujen kanssa? Eikös paikka ole aika pieni vai muistanko oikein?

joo,on aika pieni..ja yleensä aina täynnä..mut me ollaan käyty siellä syömässä..tosin yhden lapsen kanssa vaan joka istui itse. vaunut odotti ulkopuolella.

Astorissa olen käynyt kerran. Ruoka ihan ok.
Mutta paikassa ei toiminut Visa Electron (heidän omat laitteensa olivat rikki). Tilanne oli todella nolo, kun meillä ei ollut käteistä. Tarjoilija ei antanut mitään hyvitystä loppulaskuun.

Me ollaan käyty kyllä joka mestassa ajattelematta, että mikä on ns. lapsiystävällinen :)

Aina on hyvin mennyt ja suurimmassa osassa paikoista henkilökunta ottaa todella hyvin pienen lapsen tarpeet :)

Mutta jos paikkoja haet, joissa on leikkipaikka, niin ainakin fransmanni on tällainen.

Tunnelmaltaan Harald on todella hyvä paikka ja siellä on pienelle lapselle todella paljon nähtävää (roikkuvat eläimet jne.), joten sielläkin saattaa lapsi viihtyä ja olla rauhassa koko ruokailun ajan :)

Joo Piazzassa mekin oltiin äitienpäivänä reilu 1-vuotiaan kanssa. Oli oikein hyvä ruoka ja samanhenkistä porukkaa asiakkaina. Menu on kattava. Palvelu ok jos ei tympeää vanhaa rouvaa lasketa. Leikkinurkkakin on leikki-ikäisille. Suosittelen!

Yhteistyössä