suositelkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi känny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi känny

Vieras
hyvää nokian puhelinta, taitaa tämä vanha kohta sanoa sopimuksensa irti... Toiveena on radio ja kamera (hyvä) en tarvi mitään ihme juttuja muuten. Käytän sitä vain viestittelyyn ja puhumiseen sekä kuvien ottamiseen. Kiitos!

"suositelkaa hyvää nokian puhelinta"

:laugh: Ne oli hyviä 10 vuotta sitten. Nykyiset Nokian puhelimet on tasoa "liian vähän, liian myöhään" verrattuna kilpailijoihinsa.

• Tykkää
Reactions: HEI!
[QUOTE="vieras";24173193]mielipidekysymys.[/QUOTE]
Tavallaan, se vaan riippuu kokemuksen määrästä. Kukaan, joka kokeilee HTC:n tai Applen puhelimia pari viikkoa, ei palaa Nokian käyttäjäksi. Suomessa nyt moni vaan ostaa Nokian sen takia, "kun semmonen on ollut aikasemminkin". Ei uskalleta kokeilla parempaa, "kun en minä kuitenkaan osaa/tarvitse".

Sekin tulee monille shokkina, että toisten valmistajien puhelimissa ne käyttöliittymät on oikeasti älykkäitä ja helppokäyttöisiä. Se "en osaisi kuitenkaan" -juttu loppuu yleensä siihen, kun ymmärtää Nokian paskuuden.

Viimeksi muokattu:
"suositelkaa hyvää nokian puhelinta"

:laugh: Ne oli hyviä 10 vuotta sitten. Nykyiset Nokian puhelimet on tasoa "liian vähän, liian myöhään" verrattuna kilpailijoihinsa.
Niinpä. Aikoinaan olin itse vakaasti sitä mieltä etten ikinä hommaa kenenkään muun valmistajan kuin Nokian puhelimia. Äkkiä se mieli muuttui.

Kukakohan mahtoi olla se Nokian johtaja joka teki päätöksen ettei kosketusnäytöllisten puhelimien kehitykseen satsata koska kyseessä on ohimenevä trendi ja sama jamppa kuulemma teki päätöksen sen kehityksen uudelleenkäynnistämisestä noin puoli vuotta iPhonen markkinoilletulon jälkeen.

• Tykkää
Reactions: HEI!

Yhteistyössä