Suosittele hyvää kännykkää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glorinha

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
7 381
0
36
Mun vanha sanoi sopimuksensa irti ja uusi pitäis käydä ostamassa. Tuo kännykkäviidakko on niin suuri tällä hetkellä, että oon ihan pihalla siitä mikä ois hyvä.

Tähän asti olen ostanut vain nokian kännyköitä, mutta merkki voi olla myös muu. En tarvitse mitään ihmeellisiä toimintoja. Kamera ja radio riittää. =)

Valintaprosessi lähtee siitä että ensin määrittelet tarvittavat ominaisuudet ja käytettävissä olevan rahamäärän.
Kriitereillä "kamera ja radio" löytyy puhelimia hintahaarukassa öpaut 50-700€.

mä en ole kauhesti seurannu näitä nykypuhelimia ja niitä kosketusnäyttöjä(onko ne mistään kotoisin). Vanha puhelin maksoi 600e, mutta on kyllä kestäny vaikka mitä ja maksanu ittensä takaisin.

Muita ominaisuuksia en tarvitse perustoimintojen lisäksi. Hinta n.100 euroa ja muutaman kympin päälle. Viimeisin oli nokian 2630, mutta ei kuulunut kotona ja jäi käyttämättä. Muuten toiminnoiltaan olisi ollut riittävä. Käytössä on ollut tuon jälkeen miehen vanha n97, mutta siinä paljon turhaa mun käyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;21977851:
mä en ole kauhesti seurannu näitä nykypuhelimia ja niitä kosketusnäyttöjä(onko ne mistään kotoisin). Vanha puhelin maksoi 600e, mutta on kyllä kestäny vaikka mitä ja maksanu ittensä takaisin.

No se justiin, kun tuota valinnanvaraa tuntuu olevan aivan liikaa. Ei mitään tietoa mikä on hyvä ja mitkä aivan susia. Kaveri osti kosketusnäyttöpuhelimen ja kuukauden jälkeen jouduttiin jo lähettämään takuuhuoltoon. Muuten en niistä osaa sanoa.

[QUOTE="vieras";21977895]http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-3710-fold Tästä tykkään.:)[/QUOTE]

Mun äitillä on tuo. On ollut tyytyväinen. Mua aina epäilyttää noiden simpukoiden saranoiden kestävyys.

Yhteistyössä