Suositelkaas vedenpitäviä kenkiä AIKUISELLE!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moekoe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moekoe

Aktiivinen jäsen
27.09.2011
4 182
0
36
Mulla ei ole, tänään ostan. Hintaa sais olla max noin 100 euroa.

Toiveena olis pärjätä nyt keväällä loskasohjo jään päällä ja syksyllä sit mitä ikinä siihen kuuluukin. Ulkonäkövaateita ei ole, käytännöllisyys ratkaisee.

Suuntaako urheilukauppaan vai mihin.

[QUOTE="vieras";25863545]Kumisaappaat lienee varmin valinta...[/QUOTE]

Meillä ei täällä vielä oikein ole saappaita kaupoissa, ihme sinällään. Tai cittarissa meinostavat just yksiä, sellaiset tasapohjaiset "marjastussaappaat" joilla ei kyl pysy pystyssä.

Tais kevät yllättää kenkäkauppiaat :D

Mulla on tollaset oikeesti hyvän näköset, nahkaisilta koristossuilta näyttävät Super Fit Goretexit, joilla kehtaa kulkea kaupungillakin. Hintaa oli noin 80-90 e ja varpaat pysyy kuivina shoppaillessa eivätkä ole jäykät eikä painavat. Mulla on ollut yhet Vikingin goret, joita en pystynyt käyttään koska ne sai mun nilkat verille, se kenkä on niin kova ja lesti ei istu mun jalkaan.

Goretexit, kenkäkaupoista löytyy monennäköisiä nahkaisia ja mokkaisia.

Urheiluliikkeistä löytyy varmaan parhaiten nilkkurimallisia. Kevät/kesämalleissa vaan tahtoo olla se vika, että ovat tosi liukkaita jäällä, mutta niin on kyllä kumisaappaatkin. Talvimalleissa löytyy pitävämpää pohjaa, mutta kyllä ne luistavat sileällä vedenalaisella jäällä ja hintakin on yli satasen, tosin loppualeista voi löytyä halvemmalla.

Yhteistyössä