Suosittele kosteusvoidetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iho ei voi hyvin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iho ei voi hyvin

Vieras
Suosittele minulle jotain hyvää kosteusvoidetta. Olen ollut aika "sekakäyttäjä". Viimeksi minulla oli käytössä Mary Kay, jolloin iho oli aivan hyvässä kunnossa. Nyt minulla on dermosil kosteusvoide (päivä ja yö) ja iho mennyt todella huonoon kuntoon. Näppyjä tullut kun aloitin käytön.

Minulla on suht normaali iho, joten suosittele sille hyvää kostusvoidetta. Ajattelin tilata feeluniquesta, joten hinnalla ei niin väliä.

Ajattelin nyt alkuhätään käydä ostamassa apteekista Humektania. Onko täällä joku joka käyttää Clinique-tuotteita? Voisitko suositella kasvorasvaa?

Mun namanahka ei kestä oikein mitään ja nyt hommasin Cliniguen tuote sarjan ja ollu mun iholle aivan unelma ja kohtuu hintainen. Cliniguella on ns kolmen askeleen sarja monelle eri ihotyypille, eli kasvo"saippua", kasvovesi ja voide. Saa myös matkakokoja niin on helppo testata, ei mene hukkaan jos ei sovikkaan. Suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun namanahka ei kestä oikein mitään ja nyt hommasin Cliniguen tuote sarjan ja ollu mun iholle aivan unelma ja kohtuu hintainen. Cliniguella on ns kolmen askeleen sarja monelle eri ihotyypille, eli kasvo"saippua", kasvovesi ja voide. Saa myös matkakokoja niin on helppo testata, ei mene hukkaan jos ei sovikkaan. Suosittelen.

Muistatko mikä tuon rasvan nimi on?

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Pirkka Lastenvoide tai Lumenen Sensitive touch, normaalin ja sekaihon versio. Ei sisällä silikoneja, mineraaliöljyjä yms.

Ei käynyt herkkähipiäiselle lumenen ko. eli kaukana sensitivestä kyllä
Mene kosmetologille niin sieltä saat oikeat tuotteet

Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:
Pirkka Lastenvoide tai Lumenen Sensitive touch, normaalin ja sekaihon versio. Ei sisällä silikoneja, mineraaliöljyjä yms.

No ainahan voiteissa voi olla jotain muutakin mikä ärsyttää. Mutta yleisimmät ärsytyksen aiheuttajat noista on poistettu.

Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:

No ei sanoisi, että minulla nyt niin herkkä iho on. Nuo dermosil-tuotteet ei vaan sovi minulle.

Apteekista ihan perusvoide esim. Agualan Plus on tosi hyvä. Mä olen ennen hassanut rahaa kalliisiinkin naamarasvoihin esim. Biotherm, mutta selkeesti parasta on ollut nyt tuo apteekin tuubi ja edullinenkin vielä. Mulla ainakin aika herkkä iho ja näköjään pienetkin määrät hajusteita rasittaa ihoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Iho ei voi hyvin!!
Tässäpä tämä: Clinigue dramatically different moisturizing lotion. Herkälle iholle, kevyt lotion :)

Kiitos sinulle vinkistä. Tilasin tuon rasvan. Ja hintaa oli vain 16,50! Toivottavasti auttaa.

Yhteistyössä