Suosittele talvikenkiä nyt 9kk ikäiselle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapsi nousee seisomaan, oletan että talvella jo kävelee. Pitäisi saada jotkut hyvät talvikengät. Suosittele!
Itse tiedän vain 4 merkkiä, Kavat, Elefanten, Ecco ja Viking.
Ei ole kokemusta kuitenkaan..

tepsut vielä tuohon ja richter..eiköhän niistä löytyisi.. hyviä, laadukkaita merkkejä kaikkikin =) meillä suosikit vikingin goret, tänä talvena meinataan testata nuo vedenpitävät tepsun nahkakengät =)

tepsujen kengät kaikki on aivan salettiin hyviä! ja jos asuu lahden seutuvilla niin nehän kannattaa käydä tehtaanmyymälästä ostamassa, oisikohan kunnon talvikengät saanu sieltä n. 50 eurolla. Viking goretexit on myös hyvät :)

lisäisin listaan meillä hyviksi koetut Pionin kengät. Niissä tykkään kun on nauhat päällä(kiristys) ja vetoketju sivulla(helppo pukea, kun lapsi ei oikein vielä työnnä jalkaa kenkään)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsi nousee seisomaan, oletan että talvella jo kävelee. Pitäisi saada jotkut hyvät talvikengät. Suosittele!
Itse tiedän vain 4 merkkiä, Kavat, Elefanten, Ecco ja Viking.
Ei ole kokemusta kuitenkaan..

Johtuu aika paljon jalanmallista mikä kenellekkin on hyvä. Esim meidän kakosella oli niin korkea jalka, että vain kaksi merkkiä mahtui

Semmoset mitkä on nilkasta alaspäin nahkaa ja nilkasta ylöspäin resoria.
Täällä myydään moisia ainakin kenkäkaupassa ja lastentarvikkeessa, maksaavat kyllä sen 50?, mutta ovat loistaavat, ei mene lumi kenkään vaikka nousus haalarin lahje polveen..

Vikingin goretexejä mun mielestä paremmat ton ikäsellä on kyllä Eccon goerexit.

Otappa molemmat käteen ja testaa! Vikingit on ihan rautakengät! :o

Meillä 1-vuotiaalla tulee oleen Kavatin talvikengät...

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
tepsut vielä tuohon ja richter..eiköhän niistä löytyisi.. hyviä, laadukkaita merkkejä kaikkikin =) meillä suosikit vikingin goret, tänä talvena meinataan testata nuo vedenpitävät tepsun nahkakengät =)

Tiedätkö myykö prisma noita vedenpitäviä tepsuja??

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Vikingin goretexejä mun mielestä paremmat ton ikäsellä on kyllä Eccon goerexit.

Otappa molemmat käteen ja testaa! Vikingit on ihan rautakengät! :o

Meillä 1-vuotiaalla tulee oleen Kavatin talvikengät...

Meillä on koululaisilla noi vikingin goret, mut ne on niin painavat, etten 1.v:lle niitä laittais.

Yhteistyössä