Suositut lasten talvipuvut menee äkkiä; oletko jo ostanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvä mieli :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyvä mieli :)

Vieras
Nykyään täytyy näköjään olla nopea, jos meinaa saada sitä mitä haluaa. Pari päivää pähkäilin, minkä värisen Molon talvipuvun tilaan. Onneksi sitten eilen tein tilauksen ja saan toivoman värisenkin. Osa väreistä halutussa koossa oli jo loppu. Saattaahan olla tietty, että liike ostaa kutakin kokoa vain muutamia varastoon ja sitten hetkessä menee koot loppuun. Täytyy kyllä sanoa, että onpa nopea toimitus liikkeellä; eilen kun tilasin ja maksoin, tänään tuli jo ilmoitus; postitettu. Tuollaisen liikkeen kanssa on ilo asioida :)

Mistä tilasit?

Ajattelin kuopukselle Po.p:n haalaria, isommille on vielä haussa.. Esikoiselle pitää ostaa varmaan kaksiosainen haalarin lisäksi, mutta en tiedä mikä olisi hyvä kaksiosaisena (ideoita ekaluokkalaisille sopivista? Ei reimatec, en tykkää). Eskarilaiselle mulla on jo viime vuodelta lähes uusi haalari, Remu Travalle.

Reimatecin pukuja on ainakin myynnissä jo Keltaisessa Ketussa; heillä siis verkkokauppa, sekä myös myymälä Espoossa. Itse tilasin tuon Molon puvun Punavuoren Peikosta. Kakkoshaalari meillä onkin alesta ostettu Jonathan.

En tosiaan ole. Joskus eksynyt johonkin blogiin, kun mammat kuvaa viisi talvipukua jo juhannuksen aikaan. Osti tämän ja tilasin tämän ja sitten vielä varasin pari muuta. Hullujako jne kaikki on, vai mista se johtuu?

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Mä oon köyhä paska :D ostan vaan marketti pukuja tai käytettyjä mut enb kyl yli 50 maksa puvusta

Kyllähän se vähän kirpaisee, kun ostaa tuollaisen kalliin puvun, kuten esim. Molo. Toisaalta; niillä on luxushyvä jälleenmyyntiarvo; huutonetissä olen nähnyt käytetystä siististä puvusta maksetun jopa 90e, että loppujen lopuks ei sille hirveästi hintaa jää ja laatu on kuitenkin loistava, eikä tarvitse kurahousuja erikseen, pitää veden.

Mulla on pienemmälle tytölle jo valmiina käytetty Jonathanin toppapuku, isommille tilasin HM:ltä toppatakit ja -housut. Pienimmälle pitää vielä hankkia. En osta Reimateciä enää, kallista pa***a

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
mä luulen että viime keväinen menee vielä ainakin alkusyksyn. Pitää sitte ostaa uus kun edellinen käy pieneksi.

Kannattaa kuitenkin olla ajois liikkeel. Nimimerkillä kokemusta kerron, että yksi vuosi etsin pojalle Reimatecin talvipukua tietyssä koossa, kun entinen oli käynyt pieneksi. Kiersin/soitin lähes kaikki liikkeet mitkä vain suinkin tiesin Espoossa ja Helsingissä, sekä Vantaalla ja joka paikasta myytiin EI OOTA. Oli vielä ihan täys talvi päällä, mutta niissä myytiin jo kevätpukuja :) Vahingossa sitten ihan viimeisenä menin yhteen kauppaan ja löysin just sopivan kokoisen, tosin RaiSki merkkisen puvun, joka osoittautuikin sitten tosi hyväksi.

Oon pitänyt vielä pintani ja ostanut alesta. Ainoastaan Molon sateenkaaritakkia olen himoinnut ja sitä en ole koskaan alesta saanut. Popin ruutukuosi kyllä himottaa, mutta ehkä pitää odottaa pikkualea kärsivällisesti.

Mutta missään en ole vielä nähnyt esim Ticketin erikoisempia kuoseja, joten ei tässä vielä ole hätää. Molo on ainoa joka näyttää oikeasti olevan kaupoissa. Ja koska niitä myydään vaikka kuinka monessa verkkokaupassa, niin ei ne niin nopeasti lopu.

Mulla on puvut varastossa, turkoosia tickettiä viime kaudelta, tähtiä parin kauden takaa (ne on musta vieläkin ihan huiput)...

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä mieli :):
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
mä luulen että viime keväinen menee vielä ainakin alkusyksyn. Pitää sitte ostaa uus kun edellinen käy pieneksi.

Kannattaa kuitenkin olla ajois liikkeel. Nimimerkillä kokemusta kerron, että yksi vuosi etsin pojalle Reimatecin talvipukua tietyssä koossa, kun entinen oli käynyt pieneksi. Kiersin/soitin lähes kaikki liikkeet mitkä vain suinkin tiesin Espoossa ja Helsingissä, sekä Vantaalla ja joka paikasta myytiin EI OOTA. Oli vielä ihan täys talvi päällä, mutta niissä myytiin jo kevätpukuja :) Vahingossa sitten ihan viimeisenä menin yhteen kauppaan ja löysin just sopivan kokoisen, tosin RaiSki merkkisen puvun, joka osoittautuikin sitten tosi hyväksi.

no me asutaan pohjoisessa niin varmaan täällä on vähän kauemmin noi puvut myynnissä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tuo Molo on kyllä niin hirvee merkki :ashamed:
Mutta sillä on kyllä panostettu teknisyyteen ihan tosissaan noissa välikausikuteissa. Vedenpitävät vetoketjutkin! Tosin poika oli ihan myyty tohon aleostokseen taskujen takia. Niitä oli monta
:laugh:

Mä lähinnä ajattelen tota nimee tossa... :D

Mä en edes tiedä millasii noi puvut on.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tuo Molo on kyllä niin hirvee merkki :ashamed:

Mutta en ole vielä edes ajatellut, mä ostan aina niitä epäsuosittuja pukuja :snotty:

Tulipa tääkin nyt selvitetyksi palstalla, että on epäsuosittuja ja suosittuja pukuja. :laugh: Mulla ei tottapuhuen ole aavistustakaan mitä merkkiä suurin osa mun lasten vaatteista on. :o Reimatecin tunnistan, mutta se on musta taas huono merkki eikä mua kiinnosta että onko se suosittu vai ei. =)

Yhteistyössä