Tätä minäkin aavistelen..sanovat toista, mutta tekevät toista kansan seläntakana, eli tuovat ne tänne kaikessa hiljaisuudessa.Suomen hallitus noutaa tavalla tai toisella ISIS-vaimot Suomeen jatkamaan jihadia. Voit olla siitä satavarma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tätä minäkin aavistelen..sanovat toista, mutta tekevät toista kansan seläntakana, eli tuovat ne tänne kaikessa hiljaisuudessa.Suomen hallitus noutaa tavalla tai toisella ISIS-vaimot Suomeen jatkamaan jihadia. Voit olla siitä satavarma.
Luitko tuon ap:n linkittämän jutun?
Onko siellä opistolla heille paikkoja valmiina? Ketkä siellä opettavat?Tätä minäkin aavistelen..sanovat toista, mutta tekevät toista kansan seläntakana, eli tuovat ne tänne kaikessa hiljaisuudessa.
Ihan kamalaa olis jos asia olis noin..vastaan tähän vaikket multa kysynyt..mutta sitten ajattelisin asian myös muiden turvallisuuden kannalta, eli en haluaisi mahdollisesti radikalisoitunutta lastani takaisin Suomeen, jos on tiedossa ettei hän ole mieltään ja ajatuksiaan muuttanut ja pyrkii tekemään suomalaisille pahaa.Oletko ajatellut asiaa niin et syystä tai toisesta vaikka sun lapset tai lapsenlapset olisivat tuollaisessa paikassa?
Kyse oli siitä, että jotkut nimenomaisesti haluavat hakea ex-isisläiset tänne. Kun sitähän jänkkäsit.Luin.
Kyse on lain tulkinnasta, eli siitä miten laki määrittelee asian. Huomasitko tekstissä kohdan et tuomiota rikoksista ei silti välty vaikka heidät haettaisiin?
Oletko ajatellut asiaa niin et syystä tai toisesta vaikka sun lapset tai lapsenlapset olisivat tuollaisessa paikassa? Haluaisitko heidät suomeen, tai jonnekkin muuhun turvallisempaan maahan kärsimään tuomionsa, vai olisitko valmis jättämään heidät sinne?
En tiedä, soita sinne ja kysy tai käy katsomassa.Onko siellä opistolla heille paikkoja valmiina? Ketkä siellä opettavat?
Miten et tiedä? Onko se kesällä tyhjillään?En tiedä, soita sinne ja kysy tai käy katsomassa.
Ei.Miten et tiedä? Onko se kesällä tyhjillään?
Ei tietenkään ole, kun "kaikki" löytyy netistäkin.Ei.
Miks mun pitäis tietää tai mikä velvollisuus mulla on sulle mitään kertoa?
"27.5.1999 3:00Ei.
Kyse oli siitä, että jotkut nimenomaisesti haluavat hakea ex-isisläiset tänne. Kun sitähän jänkkäsit.
Ja joo, tottakai haluaisin hakea oman läheiseni turvaan, oli pulassa sitten missä tahansa maassa. Mutta en olettaisi, että se on valtion tehtävä.
Ja olen jo kymnenessä eri keskustelussa sanonut, että en näe mitään keinoa sille, että näiltä ihmisiltä voitaisiin estää suomeen pääsy. Siihen ei vain ole keinoja. Mutta en nyt vartavasten lähtisi heitä tänne hakemaan.
Ihmeellistä! Onko sua kielletty ketomasta mitään?Ei.
Mun lapset eivät ole kurkunleikkaajajihadisteja ja jos olisivat niin saisivat jäädä sinne minne ovat vapaaehtoisesti lähteneet.Luin.
Kyse on lain tulkinnasta, eli siitä miten laki määrittelee asian. Huomasitko tekstissä kohdan et tuomiota rikoksista ei silti välty vaikka heidät haettaisiin?
Oletko ajatellut asiaa niin et syystä tai toisesta vaikka sun lapset tai lapsenlapset olisivat tuollaisessa paikassa? Haluaisitko heidät suomeen, tai jonnekkin muuhun turvallisempaan maahan kärsimään tuomionsa, vai olisitko valmis jättämään heidät sinne?
Ei ne sellaista ole päättäneet.Niin, ja nythän hallitus (ne suvakit ) päätti ettei heitä haeta. Pointsit heille.
Veikkaan hallituksen suunnitelman olevan seuraavanlainen. Antavat rahaa jollekin ns hyväntekeväisyysjärjestölle, joka järkkää ISIS-vaimot Turkkiin Suomen suurlähetystöön ja sieltä sitten konsulinkyydillä Suomeen.Tätä minäkin aavistelen..sanovat toista, mutta tekevät toista kansan seläntakana, eli tuovat ne tänne kaikessa hiljaisuudessa.
On ja nimenomaan sulle ei saa kertoa mitään.Ihmeellistä! Onko sua kielletty ketomasta mitään?
Ei ole, ketkä siellä opettavat ja ketä?Miten et tiedä?---
Ihan kamalaa olis jos asia olis noin..vastaan tähän vaikket multa kysynyt..mutta sitten ajattelisin asian myös muiden turvallisuuden kannalta, eli en haluaisi mahdollisesti radikalisoitunutta lastani takaisin Suomeen, jos on tiedossa ettei hän ole mieltään ja ajatuksiaan muuttanut ja pyrkii tekemään suomalaisille pahaa.
En myöskään haluaisi tänne lapsenlapsia jotka on opetettu 5 vuotiaasta lähtien katkomaan kauloja ja päitä, sekä vihaamaan ei muslimeja..koska he olisivat uhka suomalaisille.
Pieni lapsi ei erota rajaa oikean ja väärän välillä ja jos lapsi kasvatetaan uskomaan, että tappaminen on ok ja että irti leikatulla vääräuskoisen päällä voi pelata jalkapalloa...niin on erittäin suuri riski, että sellainen lapsi satuttaa jonkun toisen ihmisen lasta tai minua (ei olisi kivaa herätä siihen, että kurkkuni on leikattu auki nukkuessani).
On myös erittäin suuri riski, että jonakin päivänä kun sellaisesta lapsesta tulee aikuinen, hän tappaa jonkun.
Onpa erikoista, kun 2011 on jo uutisoitu:On ja nimenomaan sulle ei saa kertoa mitään.
Ai joo - sinähän olet käynyt sen johtamiskoulutuksenkinOn ja nimenomaan sulle ei saa kertoa mitään.
Tuo on aika vahvasti sanottu, mun mielestä. Mut jatketaan tästä, missä sinäkin nyt olet oppimassa jotakin - se kouluhan jatkuu syksyllä?Tätä minäkin aavistelen..sanovat toista, mutta tekevät toista kansan seläntakana, eli tuovat ne tänne kaikessa hiljaisuudessa.
Taitaa olla sulta ainoa lause mikä liittyy edes vähän alkuperäiseen aiheeseen, mun mielestä.Tuo on aika vahvasti sanottu, mun mielestä.
Emme jatka.Mut jatketaan tästä
Ei se leiri ole isis:n valvonnassa.Mä olen huvittanut itseäni ajatuksella, että miten ne pelkät lapset sieltä leiriltä haettaisiinSuomen asevelvolliset miehet kävisi sotaa terroristijärjestön isiä ja äitejä vastaan, tavoitteena kaapata pelkästään lapset Suomeen
Olisihan se hyvä kovapanosharjoitus varusmiehille. Voi olla, että moni ei palaisi enää vain kotiin![]()
![]()
Huh, onko sut tosiaan peloteltu noin? Tiesit kai tämän:Taitaa olla sulta ainoa lause mikä liittyy edes vähän alkuperäiseen aiheeseen, mun mielestä.
Emme jatka.