Surettaa auttamisen tarve :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
No tyhmä otsikko...

Sain tänään kuulla että vanhemmillani menee parisuhteessa huonosti ja taloudellisesti huonosti ja aikovat erota. Tänään myös mummini soitti, että heillä menee taloudellisesti todella huonosti joten he eivät osta edes lapsille tänä vuonna yhtään joululahjaa.

Sanoin että lapset eivät lahjoja tarvitse ja saimmehan me heiltä jo joulukortin ja sanoin että voin vaikka auttaa heitä vähän taloudellisesti. Apua he eivät kuulema ota vastaan.

Vanhempieni tilanne teki minut hyvin hyvin surulliseksi. :,(

Minä en mitenkään voi auttaa heitä niin paljon kuin haluaisin ja se ahdistaa hyvin paljon! :(

Menin vielä suuttumaan ja sanoamaan että minä en sitten ole mukana avioeroperheessä. Ihan kuin heillä ei varmasti ole tarpeeksi hankalaa ilman minun kiukutteluani. Mä en vaan todellakaan halua että eroaisivat.

ja nyt joku luulee että olen teini, mutta en todellakaan ole. tämä on vaan vaikea asia minulle...

ettei sitä raha-apuakaan kukaan huoli! minulla olisi tässä kuussa ollut vähän ylimääräistä veronpalautuksien takia.

Mielestäni ei tarvitse olla teini jotta vanhempien avioero satuttaa. Yhtälailla aikuisena se satuttaa ja ahdistaa. Itse en haluaisi että vanhempani eroaisivat vaikka ikää minulla jo on 30 vuotta. Se olisi silti kova paikka. Vanhempasi varmasti ymmärtävät reaktiosi ja tajuavat että se johtui shokista kun tieto tuli. Yritä jaksaa tukea heitä henkisesti jos rahallista apua eivät halua ottaa vastaan. Voithan ostaa heille joskus vaikka ruokaa tai jotain kun käyt kylässä!

mä en halua mitään äidin kotia ja isän kotia! Ajatuskin että isä on joulun jossain yksiössä itsekseen saa sydämeni murtumaan ja vatsaan ison klöntin. ei tää nyt näin voi mennä!

Mitä ihmettä voi tulla 30 yhteiselovuoden jälkeen ettei enää vois jatkaa? mistään pettämisistä ei missään nimessä ole kyse ja ovat molemmat loppuelämänsä yksin.