Suri meikkaa ja kävelee korkokengillä? Muiden muksut kalpenee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo lapsihan pilataan,hänhän ei ole mitään jos asian näin voi ilmaista,hänellä on vain kuuluisat vanhemmat! Miettikää kun tuo tyttö on 15 tai 18-vuotias..Tottunut saamaan vain ja ainoastaan parasta,täysin hemmoteltu. Kertoo aika paljon Katien ja Tomin vanhemmantaidoista kun tyttö on kuin näyttelynukke!

Ainakin yhdessä kuvassa, jossa näin tällä lapsella korkkarit, kyseessä oli aivan samannäköiset kengät, kuin mitä lapsilla on mm. kilpatanssissa. jotta en mä nyt ihan hirveen suurta haloota tästä nostais.

Alkuperäinen kirjoittaja hf:
Tuo lapsihan pilataan,hänhän ei ole mitään jos asian näin voi ilmaista,hänellä on vain kuuluisat vanhemmat! Miettikää kun tuo tyttö on 15 tai 18-vuotias..Tottunut saamaan vain ja ainoastaan parasta,täysin hemmoteltu. Kertoo aika paljon Katien ja Tomin vanhemmantaidoista kun tyttö on kuin näyttelynukke!

Mä luulen, ettei meistä kukaan tiedä mitään Katien ja Tomin vanhemmantaidoista :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mä luulen, ettei meistä kukaan tiedä mitään Katien ja Tomin vanhemmantaidoista :)

No kenen taidoista tiedetään, ja kuitenkin kommentoidaan...Hassu kommentti sulta.

Mä olen muutaman kerran ihmetellyt sitä, että miksi Katiella on kunnon vaatteet päällä ja Surilla sitten joku hihaton mekko. Yhdessä kuvassa oli myös Tomin ja Nicolen tytär jolla on kans kunnon vaatteet päällä eli ei ilmeisesti mikään lämmin ilma.

Niimpä, puhumattakaan siitä, ettäaivopesevät luultavasti myös lapsensa omaan Skientologia-uskoonsa. Todella kuvottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kenen taidoista tiedetään, ja kuitenkin kommentoidaan...Hassu kommentti sulta.

Jos joku palstalainen kertoo itse elämästään, tilanteistaan, kasvatuskeinoistaan yms niin onhan se nyt paljon enemmän kuin se, mitä tiedetään Katien ja Tompan asioista. Lehdet nyt kirjoittavat mitä tahansa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
kuten äidilläänkin. ehkäpä tuo objektiivina oleminen ei sitten kuitenkaan tuo onnea ja lohtua elämään.

:laugh: :laugh: Voi pyhä kiesus. Silmänsä mallille ei kukaan voi yhtään mitään.

Mutta kyllä katse kertoo hyvin paljon, ja ilmeet. Äidillä on ainakin aina naama tuskasen näköisillä lukemilla, kuin piikki persuuksissa. Tyttö näyttää myös aika ilmeettömälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
kuten äidilläänkin. ehkäpä tuo objektiivina oleminen ei sitten kuitenkaan tuo onnea ja lohtua elämään.

:laugh: :laugh: Voi pyhä kiesus. Silmänsä mallille ei kukaan voi yhtään mitään.

Mutta kyllä katse kertoo hyvin paljon, ja ilmeet. Äidillä on ainakin aina naama tuskasen näköisillä lukemilla, kuin piikki persuuksissa. Tyttö näyttää myös aika ilmeettömälle.

Okei. Minä en vois muutaman valokuvan perusteella tehdä kovin syväluotaavia analyysejä ihmisestä. Saattaa ne kuvaajatkin vähän nyppiä välillä. Mutta joo, jatkakaa.