Kyllä mun kolmevuotias tyttökin kävelee korkokengillä, joten mun mielestä ei mitään kummallista tuossa :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuten äidilläänkin. ehkäpä tuo objektiivina oleminen ei sitten kuitenkaan tuo onnea ja lohtua elämään.
![]()
Voi pyhä kiesus. Silmänsä mallille ei kukaan voi yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuten äidilläänkin. ehkäpä tuo objektiivina oleminen ei sitten kuitenkaan tuo onnea ja lohtua elämään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuten äidilläänkin. ehkäpä tuo objektiivina oleminen ei sitten kuitenkaan tuo onnea ja lohtua elämään.
![]()
Voi pyhä kiesus. Silmänsä mallille ei kukaan voi yhtään mitään.
vaan siitä että se katse on surullinen ja ilme tyhjä. Ei minusta ollenkaan elämästään nauttivan tytön silmät. Mutta TOIVOTTAVASTI olen väärässä!
Alkuperäinen kirjoittaja fysioterapeutti:eipä tee Surin jalkaterille hyvää korkokenkien käyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fysioterapeutti:eipä tee Surin jalkaterille hyvää korkokenkien käyttö.
No joo,mut kai elämässä vakampaakin vois tapahtua.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Munkin kohta 4 vuotta täyttävällä tytölläni on oma pieni meikkipussi, jossa on huulirasva, loppuun käytetty ripsiväri ja vanha poskipuna. Leikisti väillä meikkailee kotioloissa (laittaa siis korkeintaan vähän mun huulipunaani) ja saattaa ottaa pussukkansa mukaan kun jonnekin lähdetään. Juhlakengissä on pieni korkoEi pikku-Suri mitenkään poikkeukselliselta näytä mun silmissäni ja jos kengätkin ovat ergonomiset eikä niitä jatkuvasti käytetä, mikäs tuossa...
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mun mielestä lapsen pitäisi näyttää ikäiseltään.... Miksi 3 vuotiaan pitää väkisin näyttää kutistetulta 12 vuotiaalta???
Alkuperäinen kirjoittaja w:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mun mielestä lapsen pitäisi näyttää ikäiseltään.... Miksi 3 vuotiaan pitää väkisin näyttää kutistetulta 12 vuotiaalta???
Näyttääkö Suri tuossa kuvassa muka 12 vuotiaalta?
Vaikka varmasti on hintavat vaatteet niin ei erityisen hyvän näköiset. Mekko jotenkin roikkuu päällä olisko ostettu kasvun varaa...
Ja nuo kengät ei tod. ole korkkarit.
Alkuperäinen kirjoittaja fysioterapeutti:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Munkin kohta 4 vuotta täyttävällä tytölläni on oma pieni meikkipussi, jossa on huulirasva, loppuun käytetty ripsiväri ja vanha poskipuna. Leikisti väillä meikkailee kotioloissa (laittaa siis korkeintaan vähän mun huulipunaani) ja saattaa ottaa pussukkansa mukaan kun jonnekin lähdetään. Juhlakengissä on pieni korkoEi pikku-Suri mitenkään poikkeukselliselta näytä mun silmissäni ja jos kengätkin ovat ergonomiset eikä niitä jatkuvasti käytetä, mikäs tuossa...
minkäänlaiset korkokengät eivät ole ergonomiset!Kyse ei ole kengän pohjallisen muotoilusta vaan varvistusasennosta.En ole yhdessäkään kuvassa nähnyt Surilla tavallisia kenkiä,
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Ainakin yhdessä kuvassa, jossa näin tällä lapsella korkkarit, kyseessä oli aivan samannäköiset kengät, kuin mitä lapsilla on mm. kilpatanssissa. jotta en mä nyt ihan hirveen suurta haloota tästä nostais.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämän kevät:Linkittäkää joku mulle muutama kuva jossa tää tenava nauraa kuin oikea lapsi. Toivottavasti sellasiakin kuvia löytyy, itse olen nähnyt vain näitä puupökkelöilmeitä.![]()