Surkea olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja seksi on liimaa:
Noi erilliset huoneet kasvattavat teitä erillenne.

Ihan varmasti. Uskon, mutta ei oo oikein vaihtoehtoja.

Parisänky on tosi kova, selkä kipeytyy, vauva nukkuu mun vieressä, parisänkyyn vauva ei mahdu, mut tohon 120 cm leveään mahtuu hienosti, ei pelkoa että vauva ruttaantuu tai putoaa, lisäksi mies kuorsaa, hikoilee, rasvaa lakanat ja tyynyt yököttävästi jne.

Minä olin tosi nuori kun seurustella alettiin. Kyllähän se ois ollu ihan hyvä katella maailmaa muutama vuosi ihan muuten vaan ja ihmetellä, mutta emmä sillonkaan halunnu tätä mulle tärkeää miestä menettää kellekkään muulle. En tiedä mitä tämä on. Onko mun vaatimukset liian korkeet? Toisaalta sit taas joku mies voi olla tosi komee ja sillä tavalla siis haluttava, mutta muuten monella tapaa sellainen etten vois elää sellasen kanssa. Oma mies on oikeesti niin hyvä, vaikka puutteitakin on, kaikissahan meissä on. Mutta SE JOKIN puuttuu.. En tiedä sitten löytäisinkö koskaan sellasta parempaa miestä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Kyl toi on eron paikka ellette hae apua mistään :(

No oletpas sä jyrkkä.

Muille kirjoittajille sen verran, että mua oikeasti lohduttaa tieto, ettei kaikilla ole sitä kuuluisaa intohimoa, sitä JOTAKIn....

Ei se siitä kii ole siitä himosta tai himottomuudesta, mut kun sun sanat tihkuu inhoa miestä kohtaan...Miten siinä voi itsekseen lähteä lämpiämään? Apuahan voi jokainen hakea!Sillä siitä pääsee eteenpäin :)

Kirjotit pariin otteeseen, että sun mies on rasvanen ja rasvaa lakanat. Mitä se oikein tarkoittaa? Kuvastaako vain sun inhoa, vai onko hän niin likainen? Vai joutuuko rasvata ihoaan?

Miehet on vähän ykstotisia kapistuksia suurin osa, tiettyyn pisteeseen asti niitä voi yrittää muuttaa, mutta osa menee ihan miehen ja naisen välisiin eroavaisuuksiin.

Lapsesta, hänen ruokkimisestaan ja puhtaudestaan pitäisi toki sekä isän että äidinkyetä ja haluta huiolehtia. Ei sellaisissa asioissa kuulu valehdella ja hämätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyvä-Kylli:
Kirjotit pariin otteeseen, että sun mies on rasvanen ja rasvaa lakanat. Mitä se oikein tarkoittaa? Kuvastaako vain sun inhoa, vai onko hän niin likainen? Vai joutuuko rasvata ihoaan?

Rasvoittuu ihosta niin paljon, että patjakin on muuttunut keltaiseksi. Tyynynliinoja heitän roskiin, kun en saa sitä rasvaa edes pesukoneessa pois, just heitin tyynyn roskiin.... en tiedä ketään toista, joka noin rasvoittuisi.

Tajusin äsken hampaita pestessäni, että miehelläni on tapana puhua tähän tyyliin: "Vien sut joskus hotelliin sinne ja tänne, vien sut siihen maahan jne." ja aluksi uskoin nämä jutut. Nyt kun olen tajunnut, että se on vain tapa puhua yhdistettynä muuhun negatiiviseen, ja nämä hormonit... onko ihme että ällöttää koko äijä?

Kyllä (kai) mä sitä rakastan, koska oon sille niin vihainen. Sit kun en enää tunne mitään, sit kai rakkaus on loppunut...? Se vaan ei tajua mua, mun näitä juttuja... ymmärtää kaikki väärin ja ei osaa ilmaista itseään monipuolisesti, moniulotteisesti, tarpeeksi älyllisesti... se ei kohoa mun tasolle, olen aika hyvä puhumaan (huomattavasti parempi kun kirjoittamaan) ja tuntuu etten saa siitä vastusta, en sitä aaltopituutta varsinkaan.

Yhteistyössä