Surkeen rakastunut tyyppiin joka ei haluu sitoutua... yhyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Stina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Stina"

Vieras
Mulla oli viime kesänä semmonen kesäromanssi yhden tyypin kanssa, oli elämäni kesä kaikin puolin. Missään vaiheessa ei puhuttu vakavia, mutta elokuussa mies kuitenkin ilmoitti, että hän ei nykyisessä elämäntilanteessa etsi mitään vakavaa vaan halua kokea blaa blaa blaa... Mies on siis 25v, mä oon 22. Noh syksyllä mies asui Helsingissä ja minä olin Tampereella töissä, melkein joka vkl tavattiin...

Miehellä ei oo ollut muita naisia tässä, ei olis ees ehtinyt. Meidän suhde... no se on aika seksipainotteinen. Yleensä meen Helsinkiin sen tyypin kämpille. Sillä saattaa olla omia menoja mutta mä nautin kanssa Helsingissä shoppailusta yms... Yöt aina yhdessä...

Noo nyt on taas kesä tulossa ja mulla kesis on Juhannuksesta alkaen heinäkuun loppuun. Mies ilmoitti, että aikoo viettää ensin sinkkukesää ja sitten lähtee maailmanympärimatkalle VUODEKSI syksyllä... Olin jotenkinn tyhmä ja sanoin, että voinko tulla mukaan, niin se sanoi että "ei että tää on matka joka hänen pitää tehä yksin". No just... Öh.... Mitä tässä oikein vois tehä?

No ei se nyt taida haluta ihan aikuisten oikeasti seurustella. Senhän jo totesikin rehellisesti. Ja mistä voit olla varma ettei ole muita naisia? Anteeksi epäluuloni.

Parempi olisi sinun nyt unohtaa tämä mies ja panostaa uusiin romansseihin. Kevät on vasta alkanut ja ihana kesä edessä :)

Juu, helppohan se on sanoa, että "uutta matoa koukkuun", vaikkei muut miehet nappaa pätkääkään... Eniten tässä ottaa päähän se, että on niin saatanan heikko... Auttaiskohan se, ettei enää tapais sitä. Sanois, että emmää halua jatkaa tätä näin, että pitää olla joko vakavampaa tai sitten ei mitään. Sitä on vaan niin saatanan heikko, että lankeaisin kumminkin kun mies sormiaan napsauttas.

No hei haloo! Jos kerran ukko on ihan suoraan sanonut, että pelkkä friends with benefits riittää hänelle, niin mitäs hämmästelemistä tuossa enää on? Jo tämä ei riitä sinulle, niin uutta matoa vaan koukkuun.

Ehdottomasti lopetat tapailun jos itse haluat jotain vakavampaa ja mies pelkkää satunnaista seksisuhdetta. Turha kiusata itseään, mielummin nyt tekee selväksi itselleen ettei tuo ollut "se juttu", hoitaa tarvittavan surutyön ja sitten onkin valmis uuteen suhteeseen.

No vois tietty jatkaa tätä suhdetta tällä tavalla, kaipaa sitä seksii itekkin... toisaalta taas jos menis ton miehen suhteen selibaattiin, niin sitten ehkä olis pikkasen alttiimpi muille miehille. Mut mitä ihmettä mä keksin ensi viikoksi... pakko keksii jotain muuta kuin että meen Hesaan.

Yhteistyössä