surullisia ajatuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
pakko päästä vähän purkamaan. mulla on nyt jonkun aikaa tullut tosi surullisia ajatuksia. mulla varsinkin iltaisin tulee sellaisia ajatuksia että mun lapset joutuu johonkin hengen vaaraan ja mä en niitä voi pelastaa. et mä nään ne jossain ja en vain voi pelastaa niitä ja nään kuinka hadissään ne on kun äiti ei pelasta. mä ihan tosi palkään että tulen hulluks. tai kai tää sitten on vain sitä että rakastan mun lapsia yli kaiken. onko ketään muuta samanlaista ja olisko neuvoja miten näistä pääsis eroon

mä kans koko aika pelkään et joku kuolee... Välillä töissä oon melkein itkuunki purskahtanu. en uskalla ees olla onnellinen ku oon ihan varma et jos oon onnellinen niin jotain kamalaa tapahtuu...

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
ap.Itse oon kokenut ns.vastaavanlaista esikon kohdal jo vuosia.
Siitä nyt 5v esikko edel.hengis vaik oon hänen hengen puolesta jo vuosii pelännyt.
En haluu tääl kertoo kaikkea,siinä on syynsä

oletko sä käynyt puhumassa niistä jonkun kanssa vai mitä? oletko saanut niitä jollain lailla kuriin? siis ajatuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Kuulostaa yleistyneeltä ahdistushäiriöltä. Ite sairastanut jo 8 vuotta, nyt ollut pari vuotta hallinnassa lääkityksellä.
tuliko sulla useasti noita ahdistuskohtauksia. mulla on nyt ollut neljänä iltana ja sitä ennen varmaan kuukausi sitten ja ne tulee vain illalla tai näin yö aikaan

Yhteistyössä