Surullisin elokuva jonka olet nähnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idunnor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oliko tuo dokumentti se, joka kertoi Kiinan lastenkodeista. Oli muistaakseni suomennettu nimellä Kuoleman huoneet ja tuli Suomen televisiosta 1995. Myöhemmin esitettiin vielä toinen dokumentti Paluu kuoleman huoneisiin, joka oli tehty joskus pari vuotta tuon alkuperäisen jälkeen. Mahtoiko olla sama dokumentti?
ei se sama ollut. se oli maasta, jonka diktaattori teloitettiin. sellainen diktaattori kuin zauzecku, en osaa sitä oikein kirjoittaa ja maatakaan en muista

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24552263:
ei se sama ollut. se oli maasta, jonka diktaattori teloitettiin. sellainen diktaattori kuin zauzecku, en osaa sitä oikein kirjoittaa ja maatakaan en muista

Eli romanian lastenkodeista. Olen tuon itsekin katsonut ja oli todella todella ahdistava.

Crow :)
Elokuva kertoo miehestä nimeltä Eric Draven, joka eräänä iltana kotiinsa saapuessaan löytää jengiläisiä kodistaan, raiskaamassa tulevaa vaimoaan Shellyä. Ericiä ammutaan ja hän putoaa ikkunasta ulos ja kuolee. Vuotta myöhemmin varis herättää Ericin eloon, jotta hän voisi kostaa murhaajilleen.[video=youtube;65TcYiorMyc]http://www.youtube.com/watch?v=65TcYiorMyc[/video]

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24552263:

Olen tainnut tuonkin katsoa, tuli joskus muutama vuosi sitten jos oikein muistan.

selasin viestketjun nopeasti läpi ja löysin vain yhdeltä vastaajalta saman leffan.. Nimittäin Postia pappi Jaakobille! Itkin leffateatterissa niin hirveästi, että vieruskaverit varmaan jo vaivautuivat. Pitkään leffasta poistumisen jälkeenkin piti olla hiljaa, ettei ääni murru. Jotenkin Heikki Nousiaisen rooli Jaakobina sai itkuhanat auki....

hittolaane mikä se oli se missä Nicole Kidman näytteli sitä kuuluisaa näytelmäkirjailijaa ja sen itsetuhoa, se on kans selölanen et jos osaa sen kirjailijan ahdistukseen eläytyä niin itku tulee- mun mieskin itki kun kattp leffaa mun kanssa mikä on TOSI poikkeuksellista kun se ei osaa oikein itkeä??? mutta mikä oli leffan nimi?

titanic, klik, äideistä parhain, hylätyt talot autiot pihat, lorenzon öljy, ilonen talo, brokeback mountain, lupaus, leijonakuningas..... olen herkkä itkemään. ei tartte paljoa tapahtua kun mulla kyynmeleet silmissä. :D itken siis jopa lasten piirretyissä tietyssä mielentilassa.

Jo aikaisemminkin mainittu Hiljaiset Sillat. Aivan ihana, liikuttava, pysäyttävä! Olen nähnyt sen jo varmaan 10 kertaa, vieläkään en ole kyllästynyt ja ihan samalla tavalla itkeä tillitän ja pysähdyn miettimään elämää. Suosittelen todellakin jokaista katsomaan sen, edes kerran! Huikeat näyttelijäsuoritukset ja todella luonteva tapa liikkua ajassa. :heart:

• Tykkää
Reactions: HelgaP
Elokuva kertoo miehestä nimeltä Eric Draven, joka eräänä iltana kotiinsa saapuessaan löytää jengiläisiä kodistaan, raiskaamassa tulevaa vaimoaan Shellyä. Ericiä ammutaan ja hän putoaa ikkunasta ulos ja kuolee. Vuotta myöhemmin varis herättää Ericin eloon, jotta hän voisi kostaa murhaajilleen.

Mä muistan myös tuon Viimeisellä rannalla. Ihan mielettömän surullinen ja ahdistava, mulla oli paha olo pitkään sen jälkeen kun sen katoin.

ISO KIITOS TÄSTÄ! Oon vuosikauden miettinyt että mikä sarja/leffa tää oli, paruin silmät päästäni vissiin koko sarjan läpi!

Anna hyvän kiertää on aivan järkyttävän liikuttava.

Disneyn leffoista Kaunotar ja Hirviö ja Pocahontas on takuuitkettäjiä.

Kukaan ei ole tainnut mainita elokuvaa Closer - iholla? Joku siinä leffassa kolahtaa minun kiusattuun sieluuni.

Yhteistyössä