Surullisin elokuva jonka olet nähnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idunnor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23866042]P.S Rakastan sinua
Titanic
The Australia
Gladiaattori
Ylpeys ja ennakkoluuloDear John

Nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen.[/QUOTE]
Haluatko kertoa, miksi tuo on sinusta surullinen?:)

En kauheesti katso mitään varsinaisia nyyhkyleffoja, mutta Green mile (Vihreä maili) oli aika koskettava. Oli surullista ja ahdistavaa, kun niitä vankeja vietiin teloitettavaksi.

Brothers on koskettava, on siinä iloa ja surua.. Mutta saa kyllä itkeä!! Kaksi veljestä, toisella perhe, toinen vähän hulttio. Hyvä veli lähtee sotaan ja kohta kaivataan lohtua perheessä..

Ja on siinä paljon perheen/suvun surua ja kipeitä asioita. Ihanat Natalie Portman ja Jake Gyllenhaal.. Myös lapset suloisia.

Tuo NCM:n aika alussa ketjua mainitsema Lorenzon öljy on kyllä tosi koskettava leffa.
Ihan ot, mutta minäkin muistan sen Viimeisellä rannalla -sarjan. Odotin silloin esikoistamme, kun se tuli telkkarista ja sain mieheni hätääntymään, kun itkin niin hysteerisesti. Mun verkkokalvoille on ikuisesti piirtynyt se kuva, kun se lapsiperhe makasi siellä sängyllä ne pillerit ottaneena.

Tuo NCM:n aika alussa ketjua mainitsema Lorenzon öljy on kyllä tosi koskettava leffa.
Ihan ot, mutta minäkin muistan sen Viimeisellä rannalla -sarjan. Odotin silloin esikoistamme, kun se tuli telkkarista ja sain mieheni hätääntymään, kun itkin niin hysteerisesti. Mun verkkokalvoille on ikuisesti piirtynyt se kuva, kun se lapsiperhe makasi siellä sängyllä ne pillerit ottaneena.

Mä muistan myös tuon Viimeisellä rannalla. Ihan mielettömän surullinen ja ahdistava, mulla oli paha olo pitkään sen jälkeen kun sen katoin.

Grave of the fireflies (suom Tulikärpästen hauta)
Menolippu Mombasaan
Noissa muistan ainakin itkeneeni. Tulikärpästen haudan katoin joskus 4 kaverin kanssa ja kaikilla oli kyllä tippa linssillä.

Yhteistyössä