Surun, hämmennyksen ja myös ilon päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja hyvää matkaa sekä Sinulle, että isällesi. Oma isäni olisi myöskin potkaissut minut reissuun (hän kuoli viime kesänä).
On ihan hyvä, että hautajaisissa on aina jotain pöhköä ja kummallista, sellaista elämä on ;)

siis toisaalta hänestä sai sen kuvan että on hyvinkin sivistynyt ihminen, pöytätavat ja käytös muutenkin moitteetonta, hänen saapumisensa oli vaan niin yllättävää ja myös se kuvien ottaminen.

Siunaustilaisuuteen on perinteisesti kaikki tervetulleita, kahville kutsutaan vain kutsutut ja yleensä se kutsu esitetään myös haudalla. Eli sukulainen ei tehnyt mitään etikettivirhettä. Kuvat olisi kyllä voinut hienotunteisesti jättää ottamatta, jos se häiritsi. Usein kyllä kuviakin otetaan hautajaisissa.

Nyt alkoi minuakin kiinnostaa tää mysteeri!

Siis: serkku, jonka olemassaolosta ei kukaan tiennyt mitään, ilmestyi yhtäkkiä hautajaisiin. Ja nyt ihmetellään että mitä, miksi ja miten, jos kerran ap:n perhe oli itse kutsunut hautajaisvieraat.

Kysymys kuuluu: Kuka kutsui serkun?

Alkuperäinen kirjoittaja Sherlokille töitä;23614498:
Nyt alkoi minuakin kiinnostaa tää mysteeri!

Siis: serkku, jonka olemassaolosta ei kukaan tiennyt mitään, ilmestyi yhtäkkiä hautajaisiin. Ja nyt ihmetellään että mitä, miksi ja miten, jos kerran ap:n perhe oli itse kutsunut hautajaisvieraat.

Kysymys kuuluu: Kuka kutsui serkun?

kukaan ei myönnä tietäneensä koko serkusta saati kutsuneensa häntä.
Mutta hänellä oli mielestäni virkatodistus mukana, ilmeisesti todistaakseen sukulaisuutensa.
Hänessä ei ollut myöskään tippaakaan samaan näköä kuin niissä isän äidinpuoleisissa sukulaisissa joita olen tavannut tai nähnyt kuvissa.

Osanotot.

Mulla kanssa tuli (isomummille vieraampia) sukulaisia rakkaan isomummin hautajaisiin ja otin sen ihan ILKKUMISENA, koska olivat vuosia olleet riidoissa isomummin kanssa ja hautajaisiin piti sitten tulla toisten surua kyyläämään!!! =(

No juttelitko hänen kanssaan? Näitkö virkatodistuksen? Kävikö hän esittämässä surunvalittelut?

no itseasiassa nyt kun kysyit ei esittänyt surunvalitteluja... ja näin jonkun virkatodistuksen näköisen paperin.
Hän tuntui olevan kiinnostunut meistä, hän otti kuviakin vain muistotilaisuudessa, tuli minusta ottamaan myös lähikuvia mikä teki tilanteen entistäkin hämmentävämmäksi minulle

no itseasiassa nyt kun kysyit ei esittänyt surunvalitteluja... ja näin jonkun virkatodistuksen näköisen paperin.
Hän tuntui olevan kiinnostunut meistä, hän otti kuviakin vain muistotilaisuudessa, tuli minusta ottamaan myös lähikuvia mikä teki tilanteen entistäkin hämmentävämmäksi minulle

Nyt alkaa kyllä kuulostaa todella mielenkiintoiselta, jos ei edes suruvalitteluja esittänyt ja otti teistä oikein lähikuvia. Mikäköhän ihmehiippari se oli. No, koita kaikesta huolimatta nauttia matkasta!

Nyt alkaa kyllä kuulostaa todella mielenkiintoiselta, jos ei edes suruvalitteluja esittänyt ja otti teistä oikein lähikuvia. Mikäköhän ihmehiippari se oli. No, koita kaikesta huolimatta nauttia matkasta!

Toivon mukaan joskus vielä selviää mikä mies se sitten loppujen lopuksi oli.
Juu kiitos, kyllä yritän ottaa kaiken matkasta irti, pieni loma on kyllä aivan paikallaan :)

Voimia! Yhteydenpito loppunut vuosia sitten...niin meilläkin parin perheen kanssa. Olisin tosi iloinen silti jos tulisivat vaikka omiin hautajaisiini (jos sen pilvenpäältä näkisin...)

Yhteistyössä