Silti, ihmetyttää, vaikkei asia minulle kuulu, että mistä hän oli sitten saanut tietää tilaisuudesta? Jonkunhan oli pakko kertoa hänelle, eikö?
Onko esim lehessä ollu ilmoitus?Tai sitten joku pitänyt kuitenkin yhteyttä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Silti, ihmetyttää, vaikkei asia minulle kuulu, että mistä hän oli sitten saanut tietää tilaisuudesta? Jonkunhan oli pakko kertoa hänelle, eikö?
siis toisaalta hänestä sai sen kuvan että on hyvinkin sivistynyt ihminen, pöytätavat ja käytös muutenkin moitteetonta, hänen saapumisensa oli vaan niin yllättävää ja myös se kuvien ottaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Sherlokille töitä;23614498:Nyt alkoi minuakin kiinnostaa tää mysteeri!
Siis: serkku, jonka olemassaolosta ei kukaan tiennyt mitään, ilmestyi yhtäkkiä hautajaisiin. Ja nyt ihmetellään että mitä, miksi ja miten, jos kerran ap:n perhe oli itse kutsunut hautajaisvieraat.
Kysymys kuuluu: Kuka kutsui serkun?
No juttelitko hänen kanssaan? Näitkö virkatodistuksen? Kävikö hän esittämässä surunvalittelut?
Osanotto.
Ehkä se ihminen oikeasti oli kuokkavieras. Tuskin kukaan surultaan luki kunnolla hänen esittämää "todistusta".
Wicked Mary hävis kun pieru saharaan.
no itseasiassa nyt kun kysyit ei esittänyt surunvalitteluja... ja näin jonkun virkatodistuksen näköisen paperin.
Hän tuntui olevan kiinnostunut meistä, hän otti kuviakin vain muistotilaisuudessa, tuli minusta ottamaan myös lähikuvia mikä teki tilanteen entistäkin hämmentävämmäksi minulle
Nyt alkaa kyllä kuulostaa todella mielenkiintoiselta, jos ei edes suruvalitteluja esittänyt ja otti teistä oikein lähikuvia. Mikäköhän ihmehiippari se oli. No, koita kaikesta huolimatta nauttia matkasta!