Suu TÄYNNÄ aftoja =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja okhi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

okhi

Vieras
Ikinä ollut tämmöstä, kielessä, poskissa. Syöminen ja puhuminen mahdotonta. Pakko välillä turruttaa aftat itkien suuvedellä että saa syötyä. Kammottavaa, mistä tämmönen johtuu?

mulla ainakin tulee Aftoja suuhun, alkuraskaudesta :) niistä oon molemmilla kerroilla tieny olevani raskaana ennen testejä:) oli sama ongelma sillon aikanaan kun menkat alkoi ja lääkäri sanoi johtuvan hormonaalisista muutoksista.

apteekista saa butlerGumin valmistamaa geeliä jota voi aftojen päälle levittää, tekee suojaavan kalvon päälle. Hae lisäksi aftabeja, saa ilman reseptiä, se nopeuttaa paranemista. laita geeliä joihinkin ja aftabit joihinkin, josko lähtisivät parantumaan.
Suuvetenä kannattaa koittaa jotain klorhexidiniä sisältävää, sitä käytettiin aftojen hoitoon ennen kun aftabit tulivat markkinoille. Valmisteita mm chorsodyl, Oral-B, Hextril...

Alkuperäinen kirjoittaja XX:
mulla ainakin tulee Aftoja suuhun, alkuraskaudesta :) niistä oon molemmilla kerroilla tieny olevani raskaana ennen testejä:) oli sama ongelma sillon aikanaan kun menkat alkoi ja lääkäri sanoi johtuvan hormonaalisista muutoksista.

Ja vielä hymyilee siinä kuin naantalin aurinko. Naisen lisääntymisvimma on kyllä käsittämätön. Vaikka raajat tippuisivat raskauden takia niin ollaan suu messingillä "tehdään vielä lisää kakaroita!!"

Alkuperäinen kirjoittaja yäh:
Alkuperäinen kirjoittaja XX:

Ja vielä hymyilee siinä kuin naantalin aurinko. Naisen lisääntymisvimma on kyllä käsittämätön. Vaikka raajat tippuisivat raskauden takia niin ollaan suu messingillä "tehdään vielä lisää kakaroita!!"

juu, kato tälläisiä me naiset ollaan... kaikesta pitää kärsiä, lapsista, kauneuden hoidosta ja ennenkaikkea kaikenmaailman urpoista :)

• Tykkää
Reactions: nozza

Yhteistyössä