T
Thiinn
Vieras
Syön päivässä 1100-1400 kaloria ja liikun mahdollisimman paljon. Mua ahdistaa jos istun yli tunnin putkeen, pakko kävellä paikkoihin ja keksiä syitä miksi lähteä jonnekkin, vaan siks että tietäisin että poltan kaloreita. Oon "liikkeessä" 3-5h päivässä ja 1-2h on hikitreeniä, juoksua tai tanssia ym, niistä kyllä nautin. Teen myös lihaskuntoa. Jaksan hyvin kaloreilla, paitsi välillä tulee mieleen et oispa kiva syödä vielä yks leipä, mut en nyt viitsi. Syön n. kerran viikossa/kerran kahdessa viikossa jotain hyvää, esim pari lasia kaakaota ja kaks muffinssia tai 150g karkkia. Laihdutan ja oon laihtunutkin 15kg kesästä asti. Rasvaprosenttini on jotain 21-22, olen 55.5 kg 162 cm. En pidä itseäni "lihavana" tai "laihana läskinä", mut en oo tyytyväinen kroppaani, koska noh liikaa läskiä. Jos kosken johonkin rasvapurkkiin, pakko heti pestä kädet koska tuntuu et se rasva imeytyy. Naurettavaa, tiedän. Syön kyllä tarpeeksi rasvaa, syön proteiinia ja hiilareita ym tarpeeks, ei tuu syyllinen olo syömisestä, paitsi hiilareista vähän koska tuntuu et ne muuttuu läskiks heti. Mut yritän olla miettimättä sitä ja meen ulos, et saan käveltyy ja tiedän että poltan niitä kaloreita pois.. En halua, että tämä on ongelma, tai että tästä tulee ongelma. Haluan olla terve ja syödä hyvin ja liikkua kunnolla. Ahdistaa pitää lepopäiviä ja usein en pidäkään, ja jos pidän niin kävelen paljon ja siivoan yms päivän aikana. Tuskin syön 1100-1400 kaloria, koska kun lasken kaloreita, niin 1 rkl marjoja = 50g kalorit, tai 0,5 tl levitettä = 100 kcal, kaurapuuro 4 rkl lasken että se on 140 kcal. Jne. Yläkanttiin siis. Osassa ruoissa, esim. maitorahkat ym missä voin olla varma määrästä niin lasken ihan oikein
Miten voisin välttää sitä että tästä tulee suurempi ongelma? Kiitoss.