H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Iltatähden äiti;23427472:Olen pahoillani, jos sinua noin kovasti vaivaa, että näin minulle 3 eri kätilöä raskausajan seulonnoissa sanoi. Samoin totesivat, että vauvalla on kaikki hyvin, rakenteet kohdillaan, ja kaikki niin kuin pitää. Olen ihan oikeasti pahoillani, jos tämä tuntuu sinusta väärältä, että näin minulle sanottiin, että terve vauva näillä tutkimuksilla tulossa.
Tietenkään kohtukuolemia ei voi kukaan ennustaa, niin käy, jos on käydäkseen. Kukaan ei myöskään voi ennustaa syntymähetken tilannetta, koska vauva voi menehtyä myös siihen.
Minä takerruin liikaa siihen, mitä nuo kätilöt tutkimuksissa totesivat. Ja oikeasti olen todella surullinen, että mitään poikkeavaa ei nähty ja edelleen tämä tuntuu kuin pahalta unelta.
Kiitos teille kaikille myötäeläneille, tämä kylmä ja turta olo haipuu kaiketi aikanaan. Tällä hetkellä tekee vain niin kipeää, että huomista on vaikea ajatellakaan.
iltatähti? eihän se ole mikään iltatähti jos on 4 ja 6v lapset, eri asia jos ois 14 ja 16 ikäerot....
iltatähti? eihän se ole mikään iltatähti jos on 4 ja 6v lapset, eri asia jos ois 14 ja 16 ikäerot....
Voi miten kamalaa, lapsensa menettänyt äiti kehtaa kutsua lastaan nimellä jolla itse haluaa. KAUHEE!!
Oikeesti, mee hoitoon.