Suutelin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morkkis:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Morkkis:(

Vieras
Olen seurustellut 7 vuotta ja ollut aina ns. kiltti tyttöystävä. Viikonloppuna kuitenkin suutelin (onneksi vain kerran) ilman mitään syytä toisen miehen kanssa. Morkkis on aivan mahdoton. Olen totaalisen rikki. Rakastan omaa miestäni yli kaiken, olen aina rakastanut. En tiedä mikä minuun meni. Tekisin mitä tahansa, että saisin peruttua koko illan:(

Minusta ei ole syytä huoleen, ei ollenkaan. Sellaista sattuu. Parasta olisi, että pystyisitte puhumaan näistäkin asioista. On sääli, jos kumpikin välillä irroittelee ja sitten kärsii kotona ja teeskentelee siveämpää kuin onkaan. Okei, eihän se onnistu kaikilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Morkkis:(:
Olen seurustellut 7 vuotta ja ollut aina ns. kiltti tyttöystävä. Viikonloppuna kuitenkin suutelin (onneksi vain kerran) ilman mitään syytä toisen miehen kanssa. Morkkis on aivan mahdoton. Olen totaalisen rikki. Rakastan omaa miestäni yli kaiken, olen aina rakastanut. En tiedä mikä minuun meni. Tekisin mitä tahansa, että saisin peruttua koko illan:(

Naapurin rouvan pimppaan pikkujoulussa...nykäisisin nyt pois jos voisin....mutta taisi ruiskahtaa sisään.
Hirvee morkkis..

Sama täällä, mutta en antanut miehen kuitenkaan suudella. Tanssittiin loppuilta kahdestaan ja hitaitakin.... ja juteltiin. Mies oli aivan mahtava persoona ja vielä pirun hyvän näköinen, ja tuoksui hyvälle!! Nyt mies ei lähde mielestäni pois. Mutta tunnen pettäneeni miestäni, jonka kanssa olen onnellisesti naimisissa.

Minäkin hairahduin viime viikolla baarissa huppelissa suutelemaan toisen miehen kanssa. Tämä yritti myös tulla luokseni yöksi, mutta siihen en suostunut. Omani on armeijassa...tosi paha olla, ja mietin koko ajan (sekä näen unta) asiaa.
Punnitsen vaihtoehtoja kertoaki vai ei....kuitenkin haluaisi säästää toista, mutta toisaalta avoimuus on tärkeää. Sitten vielä tiedän, miten mieheni reagoisi jos kerron; ei suutu, vaan tulee surulliseksi ja sulkeutuu :S
Tyhmä minä. Idiootti. Että vihaan itseäni!

Tiedäthän, että armeijassa olevat nuoret miehet ovat herkillä..melkein neuvoisin sinua olemaan kertomatta.
Voi olla että olen väärässä.

Tilastot kuitenkin puhuvat karua kieltä armeija-ajan mielentereysongelmista, varsinkin jos parisuhde on vialla.

Kaikki hairahduksistaan kertojat ovat mielestäni vielä "paremmalla puolella" sillä tuntuvat kovasti katuvan tekojaan ja sanovat olevansa onnellisessa suhteessa. Silloin ei varmaan kannata kuormittaa suhdetta liiallisella rehellisyydellä vaan vain unohtaa asia ja ottaa opikseen. Muuten kertomisesta puolisolle tulee vain jonkinlaista oman syyllisyyden paikkailua anteeksiantoa kerjäämällä. Asia voi kuitenkin kääntyä ihan muuksi eli puoliso ei olekkaan ihan niin ymmärtäväinen kuin oli toivonut ja asia saa suhteettomat mittasuhteet.
Jos taas näistä "vahinkopusuista" alkaa tulla tapa, asia muuttuu ja kannattaa katsella peiliin todella kriittisesti.

Muistaisin, että joku viisaampi on sanonut, että kerro vain siinä tapauksessa, että haluat kertomisella saada jotakin aikaiseksi, mutta muussa tapauksessa vaikene ja kärsi asia mielessäsi, sillä ajan kanssa pääset itse asian yli. Käsittäisin tämän ohjeen sillä tavalla, että jos vaikkapa seksielämä on huonoa tai omalta kumppanilta saa liian vähän hellyyttä, niin kertominen voi olla aiheellista, jotta tapahtuma saisi viimeistään kumppanin tajuamaan sen, että hellyyttä jne pitää antaa tarpeeksi. Tällöin "pettäminen" voi saada muutoksen aikaiseksi, jos pelkkä puhe ei ole riittänyt.

Jos sen sijaan on vain tapahtunut kaikin puolin hyvässä suhteessa hetkellinen hairahdus, niin en oikein näe, mitä kertomisella saa aikaiseksi. Siitä voi saada aikaiseksi sen, että kumppani ei enää luota ja jos kaikki kerran on hyvin, niin mitä sitten, kun esimerkiksi riidellään tms. En oikein usko, että kertominen on hyväksi vain siksi, että saa omatuntonsa puhtaaksi.

Tuossa joku kertoi, että poikaystävä on armeijassa. Uskoisin, että varusmiehelle olisi todella tuskallista, jos hän saisi kuulla tyttöystävältään pettämisestä. Sen jälkeenhän loput varusmiesajasta olisi yhtä tuskaa kun miettisi, mitä tyttöystävä tekee ja kenen kanssa.

Olenkohan minä ainoa ihminen, jonka mielestä suuteleminen ei ole mikään big deal? Se on aivan ihanaa, mutta en itse koe sitä pettämiseksi, jos kädet ei liiku eroottisilla alueilla (rinnat, jalkoväli), ollaan täydessä vaatetuksessa ja kumpikin tietää, ettei jatkoa tule. Saman soisin puolisolleni.

Tiedän monta tapausta, jossa suutelu on jäänyt pelkästään suutelun asteelle eikä siitä ole seurannut kuin hetkellinen hyvänolon tunne, mikä välittyy sitten sinne kotiinkin. Ei siinä olla epäilty parisuhteen perustuksia, vaan ajateltu asian kuuluvan elämään.

Jos parisuhde ei ole kunnossa ja on pelko, että rupeaa tekemään jotain johtopäätöksiä pelkästä suutelemisesta, niin silloin kannattaa jättää suutelematta vierasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ainoako?:
Olenkohan minä ainoa ihminen, jonka mielestä suuteleminen ei ole mikään big deal? Se on aivan ihanaa, mutta en itse koe sitä pettämiseksi, jos kädet ei liiku eroottisilla alueilla (rinnat, jalkoväli), ollaan täydessä vaatetuksessa ja kumpikin tietää, ettei jatkoa tule. Saman soisin puolisolleni.

Tiedän monta tapausta, jossa suutelu on jäänyt pelkästään suutelun asteelle eikä siitä ole seurannut kuin hetkellinen hyvänolon tunne, mikä välittyy sitten sinne kotiinkin. Ei siinä olla epäilty parisuhteen perustuksia, vaan ajateltu asian kuuluvan elämään.

Jos parisuhde ei ole kunnossa ja on pelko, että rupeaa tekemään jotain johtopäätöksiä pelkästä suutelemisesta, niin silloin kannattaa jättää suutelematta vierasta.

Voi aina hyväksyä...ja jos alkaa ilmaantua jäykkyytä, niin ainahan pikku-veikalle voi antaa...luunapin.

Aika jännää, että noin moni on sillä kannalla, ettei kannattaisi kertoa. Luulin että täällä olisi paasaamista rehellisyydestä ja sen tärkeydestä parisuhteessa, ja siitä kuinka huonoja ihmisiä me "hairahtaneet" olemme. Huonoksi kyllä itseni tunnenkin...
Minä voisin vielä omalta kohdaltani kertoa sen, että meillä on ollut ongelmia parisuhteessa, koska näemme vain viikonloppuisin jos silloinkaan, ja viikonloppulomilla tuntuu että poikaystäväni/avomieheni on enemmän kiinnostunut tietokoneen, kuin minun seurastani. Seksi kyllä sujuu, mutta hellyyttä olisi kiva saada muulloinkin kuin seksin aikana. Tiedän, että hän välittää minusta todella, ja että hän reagoi vaikeuksiin juuri tuolla tavalla, vetäytyy ja miettii ja jauhaa asioita yksin omassa rauhassa eikä puhua pukahda muille niistä mitään.
Juuri sen takia, että hän on armeijassa, joka on muutenkin rankkaa, en kertoisi hänelle. Jos tilanne olisi toinen, niin kyllä kertoisin. Eli jos hän ei olisi armeijassa.
Ja koska tiedän, miltä minusta itsestäni tuntuisi vastaavassa tilanteessa. Haluaa vain säästää toista.
Mutta toisaalta taas, jos hän saisi sen tietää muualta, niin olisi parempi, jos itse olisin kertonut sen. Itsepä saan tyhmyyttäni hävetä.
Vaikka hän antaisi anteeksi (uskon että antaisi) niin en tiedä pystyisinkö itse jatkamaan suhdetta, sillä minua se ainakin jäisi kaivertamaan ja pelkään ettei hän enää luottaisi minuun. Tämä kun oli ensimmäinen kerta ja jää takuulla viimeiseksi, sellaiset morkkikset minä tästä sain.
Ja varsinkin vielä se, etten halua tehdä armeijasta vielä rankempaa kuin se jo on...
Sori alkuperäisen ketjun aloittaja, ei ollut tarkoitus tällä tavalla tilittää ketjussasi. Piti vain saada vähän purettua...:D

Missään tapauksesa ei pidä mennä kertomaan yhdestä suukkoon hairahtumisesta, jos muusta ei ollut kyse. Siitä ei seuraa muuta kuin harmia molemmille.

Pode rauhassa syyllisyyttäsi vähän aikaa ja ota opiksesi. En kertoisi kenellekään, en parhaalle ystävättärellekään. Päiväkirjaan voit kirjoittaa ja sitten repiä sen lehden heti pois.

Onko suuteleminen noin vakava juttu? Meillä käy silloin tällöin niin, että mies tulee kotiin samalla taksilla jonkun daamin kanssa, ja he suutelevat matkalla. No sitten kotona mies käy kuumana ja me naidaan ihanasti. Siis hän sanoo ekaks, miksi käy kuumana. Minähän siinä potin korjaan ja otan toki myös omat vapauteni.
Tämä on minulle ainoa oikea tapa toimia, salailusta tulissin sekopääksi. Niin ja yli 20 vuotta on yksissä oltu ja aina on ollut näin. Ikavän harvoin näitä caseja kyllä on... Ehkä ei käy yleisohjeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jen:
Muistaisin, että joku viisaampi on sanonut, että kerro vain siinä tapauksessa, että haluat kertomisella saada jotakin aikaiseksi, mutta muussa tapauksessa vaikene ja kärsi asia mielessäsi, sillä ajan kanssa pääset itse asian yli. Käsittäisin tämän ohjeen sillä tavalla, että jos vaikkapa seksielämä on huonoa tai omalta kumppanilta saa liian vähän hellyyttä, niin kertominen voi olla aiheellista, jotta tapahtuma saisi viimeistään kumppanin tajuamaan sen, että hellyyttä jne pitää antaa tarpeeksi. Tällöin "pettäminen" voi saada muutoksen aikaiseksi, jos pelkkä puhe ei ole riittänyt.

Eli siis jos kertoo niin kannattaa samalla syyllistää oma kumppani. Sen vikahan se on jos toinen käy vieraissa.

EI kannata kertoa. Missään tapauksessa. Siis kun kerran kadut asiaa, kyseessä oli pelkkä suutelu etkä sitä tule toistamaan. Otit ilmeisesti kerrasta opiksi. Miksi turhaan aiheuttaa toiselle pahaa mieltä tällä merkityksettömällä asialla? Luottamuksen uudelleen rakentaminen olisi tosi vaikeata. En haluaisi itse kuulla, jos mieheni humalassa suutelisi toista naista. Kaikki tekevät joskus virheitä. Mutta minun mielestäni miehesi ei tarvitse kärsiä sinun pienestä hairahduksestasi,.

Kyllä musta olis aika noloa, jos mies olisi ihan kiimassa suudeltuaan toista naista... en kokisi mitenkään mieltäylentävältä rakastella hänen kanssaan siinä tilassa!

Ap, osaat varmastikin aavistaa, kuinka miehesi suhtautuisi asiaan? Jos hän tekisi "kärpäsestä härkäsen" ja se pilaisi hänen mielestään koko teidän hienon suhteen, niin ehkäpä on parempi jättää kertomatta.

Olen viime viikonloppuna mokannut tosi pahasti vahvassa humalassa. Juttelin miehen kanssa joka sitten Yks Kaks Suuteli ja vastasin Siihen suudelmaan. Mitään tunnetta Ei Ollut Eikä Se Tuntunut Miltään. Enkä Todellakaan Tiedä Miksi Niin Pääsi Tapahtumaan. Elän Siis Parisuhteessa. Tajusin Tapahtuneen ja järkytyin Suunnattomasti Ja Tajusin miten Väärin Tein. Purskahdin itkuun Ja lähdin pois Tilanteesta. Mies Kuitenkin Lähti perään ja yritti Saada Enemmänkin Kuin Suudelman. Järkytyin Entisestään Ja Lähdin Juoksemaan Karkuun. Kaduttaa Koko Sydämestäni, ikinä En Ole Edes harkinnut tekeväni Noin Enkä harkinnut Sitä nytkään. Kerroin Tästä Miehelleni Joka Suuttui Silmittömästi, Ei Suostu Tulemaan Kotiin Eikä Keskustelemaan.

Anteeksi olen pyytänyt Ja Tämä Oli Ensimmäinen ja Todellakin Viimeinen Kerta. Viinaa En Enää Juo!!!!

Kysymykseni Onkin Että Voinko Saada Anteeksi Ja Miten Saan Mieheni Keskustelemaan Asiasta ja Tunteistaan??

Kiitos Jo Etukäteen Asiallisista Vastauksista

Yhteistyössä