suuttuiko kaverini aiheesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa te
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa te

Vieras
oltiin risteilyllä nelisin kaveripariskunnan kanssa, kaverini raskaana, joten he lähtivät ylökerhosta aiemmin hyttiin nukkumaan, kaverini alapetillä, mies yläpuolella... kun hiprakassa mieheni kanssa mentiin hyttiin, teki mieli paneskella, ja paneskeltiin alapedillä, oletin, että kaverini nukkui jo :ashamed:

aamulla kaverini häipyi hytistä jo aikaisin, ja vältteli meitä koko risteilyn ajan, junamatkakin meni eri vaunuissa, hävisivät kun pieru saharaan :o

suuttuiko kaverini aiheesta, mitään riitaa ei ollut, ainoastaan harrastettiin seksiä samassa hytissä :p

oli tuo musta kyllä vähän törkeetä. Ei oo ainakaan mun mielestä hienoo paneskella jos toinen nukkuu metrin päässä.... ite en ainakaan tykkäis. En ehkä suuttus, mutta oonkin liian kiltti ihminen.

No joo, raskaana oleva kaverisi ei juonut ja silloin ei uni ole niin sikeetä kuin kännisenä, joten ei mikään ihme että heräsi naintiinne.

Itse olisin hillinnyt himoni tai mennyt vaikka käytävälle p anemaan.
En mä nyt noin olisi suuttunut jotta mykkäkoulua olisin pitänyt, mutt oishan se voinut olla pientä myötähäpeää ilmassa, kuunnella kamun lemmiskelyjä niinkin pienessä tilassa kuin laivan hytti... :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:28 vieras kirjoitti:
jos oisin ollu sun kaveri nii kyl oisin jo yöllä karjassu ja sanonu että muualle paneskeleen,ei varmankaa kivaa katella ja kuunnella vieressä.
Näin mäkin olisin tehnyt.

Mä en ymmärrä sellasia ihmisiä, jotka alkaa paneskella kun samassa huoneessa muita. Mä en sellaista halua edes kännissä, häiritsee kun tietää lähellä olevan muita. Vaikka sitten nukkuisivatkin.

Mä en usko tähän!
Ja jos joku oikeesti toimii noin niin on, sanoisinko itsekäs ja ei kunnioita toisia.Toi homma on kahdenkeskistä,ei sitä kukaan ulkopuolinen halua seurata.(siis täyspäinen)

no musta tossa nyt ei sinällään ollut kauheesti aihetta mitään mykkäkoulua alkaa pitämään tai suuttua, mut tietty ehkä vähän vois miettiä et voisko mennä esim. vessaan tai jonnekin muualle hoitaa hommat, kun toiset koittaa nukkua. :D

siis eikö teistä kukaan muka ole paneskellu samassa huoneessa pariskunnan kanssa, meidän nuoruudessa oli yleistä, että lähdettiin baarista jonkun kämpille ja paneskeltiin siellä , vaikka samassa huoneessa, ketä kiinnostaa :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:45 pyhimykset kirjoitti:
siis eikö teistä kukaan muka ole paneskellu samassa huoneessa pariskunnan kanssa, meidän nuoruudessa oli yleistä, että lähdettiin baarista jonkun kämpille ja paneskeltiin siellä , vaikka samassa huoneessa, ketä kiinnostaa :o
Mua ei sellainen sytytä. Jos joku siitä tykkää, niin ei kaikkien kuitenkaan tarvi tykätä.

Mun mielestä s.eksi on kahdenkeskistä eikä siinä tarvi olla samassa huoneessa muita.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:45 pyhimykset kirjoitti:

Sori, me muut ollaan niin epänormaaleja ettemme pidä tuollaista touhua ihan normaalina.