suuttuiko kaverini aiheesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa te
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:51 minä vieras kirjoitti:
ootte kaikki ahdasmielisiä, hävetkää :kieh:

no en tasan häpeä :D enemmän mua hävettäs #&%?$!* naksauttaa samassa hytissä muiden kanssa :x kas kun ette kimppakivaa harrastanut :kieh:

Miksi ette mennyt vaikka vessaan panemaan? mitäs jos niillä oli vaikka semmonen tilanne, ettei ne voinut panna supistusten takia? tai mitäs jos niistä teidän paneminen oli vähän ällöttävää? :x

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:49 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:45 pyhimykset kirjoitti:
siis eikö teistä kukaan muka ole paneskellu samassa huoneessa pariskunnan kanssa, meidän nuoruudessa oli yleistä, että lähdettiin baarista jonkun kämpille ja paneskeltiin siellä , vaikka samassa huoneessa, ketä kiinnostaa :o
Mua ei sellainen sytytä. Jos joku siitä tykkää, niin ei kaikkien kuitenkaan tarvi tykätä.

Mun mielestä s.eksi on kahdenkeskistä eikä siinä tarvi olla samassa huoneessa muita.

No on munkin mielestä seksi kahden ihmisen välistä ja en itse mitään tuollasta tosiaa ntekis, mut en mä silti tollasesta suuttuisi jos joku nopin tekisi.

Toki vois vähän miettiä et ois kiva et ne kaverit sais nukuttua jne. koskee niin tuollasta paneskelua kuin muitakin asioita, mutta ei mun mielestä tollasesta tarvii mykkäkoulua alkaa pitään! :D

no hyi h.elvata. ette sit kotio malttaneet odottaa :x
susta on siis normalia n.aiskennella toisten ollessa samaan aikaan huoneessa? ei tule mieleen et kyl muut voi herätä ähellykseenne? ja muutenkin eikös nuo hommelit ole tarkoitettu kahden keskisiksi.
ei yllätä jos ystäväsi loukkaantu tai suutahti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:21 kertokaa te kirjoitti:
oltiin risteilyllä nelisin kaveripariskunnan kanssa, kaverini raskaana, joten he lähtivät ylökerhosta aiemmin hyttiin nukkumaan, kaverini alapetillä, mies yläpuolella... kun hiprakassa mieheni kanssa mentiin hyttiin, teki mieli paneskella, ja paneskeltiin alapedillä, oletin, että kaverini nukkui jo :ashamed:

aamulla kaverini häipyi hytistä jo aikaisin, ja vältteli meitä koko risteilyn ajan, junamatkakin meni eri vaunuissa, hävisivät kun pieru saharaan :o

suuttuiko kaverini aiheesta, mitään riitaa ei ollut, ainoastaan harrastettiin seksiä samassa hytissä :p

Tässä sitä mietin, että kaverisi varmaankin hyppäsi sinne yläpedille miehen seuraan vai siinä ihan vieressäkö tykkäsitte toisistanne?

Se on vähän eri asia, jos on yhdessä sovittu, että voidaan paneskella parit yhdessä. jos ei ole sovittu, se on vähän kuin ottaisi yhtäkkiä kylässä sukuelimensä esille.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:19 maijon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:21 kertokaa te kirjoitti:
oltiin risteilyllä nelisin kaveripariskunnan kanssa, kaverini raskaana, joten he lähtivät ylökerhosta aiemmin hyttiin nukkumaan, kaverini alapetillä, mies yläpuolella... kun hiprakassa mieheni kanssa mentiin hyttiin, teki mieli paneskella, ja paneskeltiin alapedillä, oletin, että kaverini nukkui jo :ashamed:

aamulla kaverini häipyi hytistä jo aikaisin, ja vältteli meitä koko risteilyn ajan, junamatkakin meni eri vaunuissa, hävisivät kun pieru saharaan :o

suuttuiko kaverini aiheesta, mitään riitaa ei ollut, ainoastaan harrastettiin seksiä samassa hytissä :p

Tässä sitä mietin, että kaverisi varmaankin hyppäsi sinne yläpedille miehen seuraan vai siinä ihan vieressäkö tykkäsitte toisistanne?

siinä vieressä alapedillä nukkui, tai luultiin ainakin, että nukkui

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:26 Aaban kirjoitti:
No ajattelepa tilanne toisinpäin... Onko hienoa seurata kaveripariskunnan touhuilua vierestä?

No siitä olen varma, että sellanen tilanne alkais kiihottamaan myös minua ja miestäni sen verran kovasti, että...

Ei musta tollasessa ole mitään törkeää :) Olen ollut itse katselemassa vierestä kun kämppis hoisi poikaystävänsä kans hommiaan ja lähinnä nauratti koko homma :laugh: Kyllä jaksoin sit vitsailla asiasta jälkeen päin! Ja ite ollut samoin hommissa kun on oltu kavereiden kans samassa huoneessa. Minkä sitä ihminen haluilleen voi ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:41 Champion kirjoitti:
Ei musta tollasessa ole mitään törkeää :) Olen ollut itse katselemassa vierestä kun kämppis hoisi poikaystävänsä kans hommiaan ja lähinnä nauratti koko homma :laugh: Kyllä jaksoin sit vitsailla asiasta jälkeen päin! Ja ite ollut samoin hommissa kun on oltu kavereiden kans samassa huoneessa. Minkä sitä ihminen haluilleen voi ;)

Kyllä ihminen voi haluilleen paljonkin. Kyllä pitää olla sen verran säätöä, ettei ole pakko #&%?$!* ihan jokapaikassa. Sitä kannattaa harjoitella jo ennen, kuin saa omia lapsia, ettei lapsetkin sitten joudu katsomaan sitä ähellystä, kun äiti ja isä "ei voi mitään haluilleen"

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:43 PahaSilmä kirjoitti:
\

Kyllä ihminen voi haluilleen paljonkin. Kyllä pitää olla sen verran säätöä, ettei ole pakko #&%?$!* ihan jokapaikassa. Sitä kannattaa harjoitella jo ennen, kuin saa omia lapsia, ettei lapsetkin sitten joudu katsomaan sitä ähellystä, kun äiti ja isä "ei voi mitään haluilleen"

No eipä ole lasten nähden tullut hommailtua mut pointtina se et mun kaveriporukan kans ollaan aika avoimia tollasissa seksiasioissa ja turha olla niin nirppaokkainen hieno pieru et tuommoisesta asioista suuttuu...

\

Tuolla periaatteella ajattelevat muuten kaikki lastenraiskaajat. Kyllä aikuinen terve ihminen voi haluilleen paljonkin.

Enpä olisi tuollaisesta suuttunut. Tuskin se kaverisi teitä tuijotteli ja jos tuijoitteli oma moka, ois kääntänyt selän ja jatkanut unia.
Eiköhän tuo ole aikas luonnollinen asia ja raskaudesta päätelen kaverisikin on sitä joskus tehnyt :D (jos se olikin kateellinen ku ei päässyt kömpimään oman ukkonsa viereen ;) ) Ei tuollaisesta minun mielestäni kannata suuttua.
Anna ajan mennä, eiköhän tuo lepy. Luulisin :)