suuttuiko kaverini aiheesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa te
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:41 Champion kirjoitti:
Ei musta tollasessa ole mitään törkeää :) Olen ollut itse katselemassa vierestä kun kämppis hoisi poikaystävänsä kans hommiaan ja lähinnä nauratti koko homma :laugh: Kyllä jaksoin sit vitsailla asiasta jälkeen päin! Ja ite ollut samoin hommissa kun on oltu kavereiden kans samassa huoneessa. Minkä sitä ihminen haluilleen voi ;)

Ihminen voi haluilleen paljonkin, koirat ei ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 17:47 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:41 Champion kirjoitti:
Ei musta tollasessa ole mitään törkeää :) Olen ollut itse katselemassa vierestä kun kämppis hoisi poikaystävänsä kans hommiaan ja lähinnä nauratti koko homma :laugh: Kyllä jaksoin sit vitsailla asiasta jälkeen päin! Ja ite ollut samoin hommissa kun on oltu kavereiden kans samassa huoneessa. Minkä sitä ihminen haluilleen voi ;)

Ihminen voi haluilleen paljonkin, koirat ei ;)

" Paljon voit saada, mut kaikkee et kuitenkaan, jos koiran lailla seuraat sun kiimaa"

Itse olen teininä joutunut samaan huoneeseen yöpymään, missä kaverini harrasti seksiä poikaystävänsä kanssa. Silloin se lähinnä nauratti. nyt aikuisia kun ollaan, niin pitäisin sitä mauttomana.

en nyt suuttunut varmaan olis, mutta jotenki varmaan matka tunnelma sen jälkeen olis jotenki latistinu. jonkun mielestä vauvan imettäminen yleisellä paikalla on törkeetä. mutta minusta törkeetä on alkaa paneskelemaan toisten aikana, koskaan ei voi olla varma, että se toinen nukkuu

no nyt täytyy mun sanoa,että vaikka aika avoin kaikkeen tällaseen oon, ni silti mulla menee raja siinä, että mun ja mun miehen petihommat on VAIN mun ja mun miehen hommia.. elikkä ei oo kyllä käyny mielen vieressäkään alkaa nyllaamaan toisten nähen. meillä siinä on sellasta tunnetta, ja se on vaan meidän kahen välistä.. :heart:

Tavallaanhan te halusittekin, että teidän kaverit kuulee ja näkee teidät. Te halusitte, että he on osana sitä teidän leikkiä, jotta teillä ois jännempää. mutta kun te ette heiltä kysyneet, niin siinä on hyväksikäytön makua.

No tuota..Ehkäpä hänellä raskaana ollessaan hormoonit vähän heittelee, koska ainakaan itse en SUUTTUISI asiasta, voisinpa vaan v.ittuilla seuraavana aamuna :laugh:

Ja en itsekään ole sitä tyyppiä että tykkään "hommailla" muiden läsnäollessa, vaikka monet kaverini niin tekevätkin. Mutta mielestäni on kohtuutonta suuttua siitä, varsinkin kun te olitte kännissä ja silloinhan ei tunnetusti ajattele niin paljon ;) En tiedä johtuuko se iästä vai mistä mutta minun mielestäni p.anemisessa ei ole mitään pahaa :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 18:40 nuorinainen kirjoitti:
Mutta mielestäni on kohtuutonta suuttua siitä, varsinkin kun te olitte kännissä ja silloinhan ei tunnetusti ajattele niin paljon ;) En tiedä johtuuko se iästä vai mistä mutta minun mielestäni p.anemisessa ei ole mitään pahaa :p
No tuolla kännillähän puolustellaan myös pettämiset :/ yms. idioottiteot, joten ilmeisesti mitä vaan saa tehdä kun on kännissä.
Eikä munkaan mielestä p.anemisessa ole mitään pahaa, mutta enpä kyllä välittäis kattella kaverini paneskelua, yök! Eikä tulis mieleenkään paneskella muitten ollessa samassa huoneessa, vaikken mikään estoinen ihminen olekkaan.

Niinno, en siis tarkoittanut että KAIKKI voi kännin piikkiin pistää.Kuten pettämiset yms. Ja siis itsekään en paneskelisi "toisten nähden" vaikka toisaalta mitä villimmissä paikoissa ollaankin rakasteltu.. ;)

Mutta kuten jo sanoin, suuttuminen tuossa tilanteessa on turhaa.Koska ap:n aikomus oli tuskin kaveriaan loukata. Kyllä minä ainakin pystyisin huumorilla asian ajatella =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:33 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:28 vieras kirjoitti:
jos oisin ollu sun kaveri nii kyl oisin jo yöllä karjassu ja sanonu että muualle paneskeleen,ei varmankaa kivaa katella ja kuunnella vieressä.
Näin mäkin olisin tehnyt.

Mä en ymmärrä sellasia ihmisiä, jotka alkaa paneskella kun samassa huoneessa muita. Mä en sellaista halua edes kännissä, häiritsee kun tietää lähellä olevan muita. Vaikka sitten nukkuisivatkin.

peesit kumpaankin.. se ei oo oikeasti kivaa. kaks kertaa näin on käynyt ja kummallakin kertaa kyl sanoin et saa painuu muualle.

Ei hyvää päivää, mikä ihmisiä vaivaa että alkavat naskailemaan samassa hytissä jossa joku toinen nukkuu. En ymmärrä enää tätä nykymaailmaa. En kyllä tekisi tollaista. Siis HÄVETKÄÄ!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 18:11 Kotilehmä kirjoitti:
Minä olisin varmaan vaan ihan innoissani teidän touhuja kuunnellut :whistle: ja seuraavana päivänä kuittaillut sen verran ahkerasti että se puna olis noussut teidän eikä minun kasvoille :D

En ehkä olisi innoissani kuunnellut... Lähinnä epäilen että olisin latistanut parhaan hetken purskahtamalla nauramaan tai jotain... Mutta minulla onkin outo huumorintaju.

Ymmärrettävää kyllä, että jollekin moinen voi olla liikaa sulateltavaa, mutta toivotaan että kaverisi leppyy. Voisit kenties pyytää anteeksi ajattelemattomuuttasi tai jotain vastaavaa.