M
Mia
Vieras
ei kertoisi sinulle menevänsä naimisiin ja ihan muutaman kuukauden kuluttua? Siskoni on kertonut äidilleni jo kauan sitten. Äitini kyllä kertoi minulle, mutta sanoi, että se on suuri salaisuus, joten en ole asiasta puhunut siskollekaan.
Olin yksi ilta siskollani käymässä ja tuleva sulhanen oli teillä tietymättömillä. Kerroin tästä äidillinen, että ko. mies ei ollut kotona kun kävin ja oli kuulemma "hukassa". Sisko oli aika hermostunut. En ilkeillyt enkä mitään, vain kerroin äidilleni, että sisko oli yksin ja käytiin.
Tänä aamuna siskoltani tuli viesti ettei tarvitse enää soitella, kun juoruan hänen asiat. Pisti siis välit poikki, kun kerroin äidilleni tämän. Mitä te ajattelette tällaisesta ja siitä, ettei kerro menevänsä naimisiin?
Olin yksi ilta siskollani käymässä ja tuleva sulhanen oli teillä tietymättömillä. Kerroin tästä äidillinen, että ko. mies ei ollut kotona kun kävin ja oli kuulemma "hukassa". Sisko oli aika hermostunut. En ilkeillyt enkä mitään, vain kerroin äidilleni, että sisko oli yksin ja käytiin.
Tänä aamuna siskoltani tuli viesti ettei tarvitse enää soitella, kun juoruan hänen asiat. Pisti siis välit poikki, kun kerroin äidilleni tämän. Mitä te ajattelette tällaisesta ja siitä, ettei kerro menevänsä naimisiin?