Suuttuisitteko tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimi"

Vieras
Kaveri on tulossa kahville parin tunnin päästä ja soittaa varmaan pian, että ottaa koiransakin mukaan.
Minun koirani ei tule toimeen tämän kaverin koiran kanssa ja koko vierailu on yleensä yhtä komentamista ja kieltämistä. Kaverin koira on iso pentu joten kaataa suurinpiirtein huonekalut riehuessaan. Lisäksi koira alkaa heti haukkumaan, jos ei saa omaa koiraani leikkiin mukaan. Aion nyt sanoa kaverille että ei mielellään toisi koiraa mukanaan, suuttuisitteko jos teille sanottaisiin näin? Aion syyksi sanoa sen ettei oma koirani tule sen kanssa toimeen... Mulla ei oikeasti hermot kestä enää yhtäkään sen koiran vierailua :D

Asuntokin on pieni joten en omaa koiraa saa oikein muualle kuin vessaan "teljettyä". Enkä sitä kyllä haluaisi tehdä... Kaveri on aika herkkä koirastaan joten saas nähdä mitä tuumaa :/

[QUOTE="vieras";23768831]koirat ei kuulu kylään kysymättä eka lupaa.[/QUOTE]

Juu totta, mutta toisaalta taitaa olla mun vika että ei oikeastaan lupaa kysy. Ennen kuin koira tuli puhuin monesti, että "tulkaa sitten meille ja ota koira vaan mukaan." Niin ehkä hänelle on jäänyt sitten käsitys, että sen saa aina ottaa mukaan. Tilanne on vaan nyt muuttunut kun koira ei enää ihan pieni pentu ole...

En loukkaantuisi. Enkä kyllä itse ole koiraa ottamassa mukaan minnekään ilman erityistä kutsua, jos koira olisi vielä villi ja sekoittaisi paikkoja, rikkoisikin ehkä jotain niin en ottaisi ollankaan mukaan. Jos menen kaverille kylään niin haluan sitten kyllä kahvitella ja seurustella rauhassa ilman että tarvii olla jatkuvasti koiraa kieltämättä (tai lastakaan, siksi en mielelläni ota esikoistakaan mukaan).

Meillä on yksi kaveri jolla on yleensä koira mukana, mutta hänen kanssaan asia on sovittu ja koira meidän koiran paras kaveri, rauhallinen ja lapsirakas otus kuin mikäkin. Silti kaveri usein kysyy etukäteen sopiiko ottaa koiraa mukaan.

Yhteistyössä