Suutuinko miehelle turhaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä oli 5-vuotispäivä viime viikolla, ja mies lupasi silloin että menemme tänään syömään ym, hän on järkännyt kaiken valmiiksi. Hänen piti hakea minut töistä. Vielä päivällä puhuttiin ja sanoi hakevansa.

Pääsin töistä ja odottelin 10 minuuttia että missä ukko on. Ajattelin soittaa, ja huomasin että mieheltä oli tullut tekstiviesti. "Ei kai haittaa etten tule kun "pera" tuli käymään". No minä sitten kiukustuin ja lähdin bussilla, vesisateessa kotiin. Kotimatka kahdella bussilla kestää tunnin. Tulin kotiin, ja täällä äijät pelaa sohvalla jotain jääkiekkopeliä. Edes mitään kotitöitä ei ole tehty (miehellä tänään vapaapvä), koneesta oli otettu koiran kusema matto pois ja jätetty keskelle lattiaa. Tiskit pisin pöytiä, kalsarit sohvalla ja sängyt petaamatta jne. Jatkoivat vaan peliään, kunnes kaveri tajusi lähteä kun tunnelma oli niin kireä.

Nyt se tuossa vielä vinkui että no lähdetäänkös nyt sinne syömään? Ei kyllä tosiaan kiinnosta, antaa olla. Sanoin miehelle suoraan etten lähde, ja mies esittää ettei edes tajua mikä mulle nyt tuli! >(

Miehet on just niin urpoja. Siis toi on ihan normaalia miestä, mut ei se varmaan tahallee..mut ei ne vaan tajuuu! Sait suuttua. Mökötä ainakin tää ilta. ;)

No mun mies taitaa olla juurikin niin uuno ettei edes tajua. Joo, onpas kivaa feidata vaimo heti kun kaveri piipahtaa kylään. Ei tullut mieleen sanoa että meillä on vähän muita suunnitelmia??! ;/ nyt vielä tarttis siivota ja käydä kaupassa ja muuta.. jooh, ei oikein enään kiinnosta mitkään ravintolat ja romantiikat kun on vielä työpäivän jälkeen talsinut sateessa kotiin ja istunut ruuhkabussissa ja tehny kotihommia. Pah

Todellakin olisin minäkin suuttunut. Mä en tarttis lahjoja tai ravintolaillallisia, vaan huomioimista ja romantiikkaa. Sitä yritän itsekin antaa, niin arjessa kuin juhlapäivinäkin.

[QUOTE="vieras";24613173]Todellakin olisin minäkin suuttunut. Mä en tarttis lahjoja tai ravintolaillallisia, vaan huomioimista ja romantiikkaa. Sitä yritän itsekin antaa, niin arjessa kuin juhlapäivinäkin.[/QUOTE]

No kuule en minäkään niistä perusta, mutta jos on sovittu kerrankin jotain erityistä niin toivois että se menis jonkun pelaamisen edelle.

En kyllä ole pitkiin aikoihin itkenyt mutta nyt suuttumuksen lisäksi kyllä petyin niin että nieleskelin kyyneliä bussimatkan ajan. Tekis mieli lyödä sitä paistinpannulla päähän. Tampio.... tiedän ettei se tarkoita loukata, mutta miten voikin olla noin ajattelematon ??!

no en mä varmaan alkais nipottamaan. maailmassa tapahtuu pahempiakin asioita. tai mä olen varmaan jo oppinut, että meidän ukko ei ikinä tule siihen aiaan kun on sovittu. olisin tullut kotiin ja sitten kun ukon kaveri häipy, niin olisin lähtenyt isännän kanssa syömään

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24613311:
no en mä varmaan alkais nipottamaan. maailmassa tapahtuu pahempiakin asioita. tai mä olen varmaan jo oppinut, että meidän ukko ei ikinä tule siihen aiaan kun on sovittu. olisin tullut kotiin ja sitten kun ukon kaveri häipy, niin olisin lähtenyt isännän kanssa syömään

Joo varmasti tapahtuu, ei epäilystäkän, mutta sovittu mikä sovittu.
Ja itse antaisit ymmärtää että sua voi kohdella miten sattuu.

Meillä käynyt vähän vastaavanlaisia episodeja vuosien varrella muutamaankin kertaan. Joka kerta olen vetänyt aivan tajuttomat raivarit, ja ollaan sitten rauhoituttuani myös juteltu asiasta.

Nykyään on miehelle varmaan mennyt perille, kun ei ole pitkään aikaan vastaavaa tapahtunut. Puheidensakin perusteella tuntuu olevan oikein tietoinen siitä että ei hyvä heiluis jois ryssis taas vastaavia tilanteita. Alkaa meikäläisen pinna olemaan siltä osin käytetty.

Toivottavasti saat ukkosi tajuamaan, miten törkeästi teki.