suutuinko turhasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
veljen tyttö oli meillä yötä ja oli myös uutenavuotena meillä yötä. Olen ottanut hänet aina yöksi kun he ovat pyytäneet ja tänään sitten he olivat lähdössä luistelemaan niin minä kysyin että voisiko meidän poika tulla mukaan niin se ei kuulemma käy....selityksiä tuli tyyliin että jos he eivät kestä pystyssä ja tuolla on niin kylmä että joku toinen päivä sitten....loukkaannuin ja olin aika lyhytsanainen puhelimessa, joten veljen vaimo varmaan huomasi että suutuin.....Lisäksi meidän poika tiki kauheasti kun ei saanutkaan mennä muiden mukaan luistelemaan... :( oliko ihan oikeutettu suuttua vai vedinkö turhaan herneet nenään?

joo,,minkä ikäinen laps sulla on?
totta et ulkona on viilee ja entä jos jotain sie sattuis ni sä itkisit täällä kun veljen vaimo ei vahtinut sun lapsen perään.
sä voit kysyä ottaako se muuten hoitoon ja jos ei ni vetää herne,toi luistelu on sellanen etten minäkään ota ihan turvallisuus syitä kenenkään lapsia mukaan sinne.

Ei sitä ole pakko ottaa kenenkään lapsia yöksi, eikä ole pakko ottaa kenenkään lapsia mukaan luistelemaan.
Miks ette itse lähde poikanne kanssa luistelemaan?
Voihan toi tuntua hieman tökeröltä, ja normaalisti ihmiset auttaa puolin ja toisin. Mut sinuna muistaisin tän seuraavan kerran kun he ovat tuomassa poikansa teille niin sanot ettei sovikaan.

toi lasten hoitoon ottaminen on aina oikeeesti tilannekohtaista, varsinkin jos se tulee noin äkkiä. perheessä voi olla vaikka riitaa ja tunnelmat pakkasella, en minäkään siihen vieraita lapsia halua hämmentämään, voi olla että on suunniteltu oman perheen kanssa jotain jne
se on eri asia jos ennalta sovittu hoitoonottaminen perutaan toistuvasti

niin, onhan se totta ettei ole pakko ottaa kenekään lapsia hoitoon mutta harmittaa vaan kun ite aina hyvää hyvyyttäni autan heitä ja sit kerran ku minä pyytäsin jotain ni heti on hirveet selittelyt päällä....noh, elämä on....

Ymmärrän tunteesi. Minulle on käynyt pari kertaa vastaavaa. Mutta, en vaan enää pyydä apua...
Apua kyllä annan/tarjoan samalla tavalla, se vaan tulee niin luonnostaan mulla.
Olen ajatellut myös olla auttamatta, mutta en osaa olla sillä tavalla :)

Ihan oikeutetusti närkästyit. :kieh:
Seuraavalla kerralla keksit jotain yhtä huonoja syitä miksi veljentyttö ei voi tulla yöksi ; ehkä hieman lapsellista, mutta pistää ehkä veljesi&vaimonsa miettimään kuinka ajattelemattomasti itse toimivat.

No mun mielestä et suuttunut turhasta. Nää on niin lapsellisia nää "ei kenenkään oo pakko sun lapsias hoitaa, itepähän oot tehny ne, kärsi perkele" -vastaukset ja vielä tällasessa yhteydessä :headwall:.

Minä olen niin pikkumainen ihminen, etten taatusti pitäisi veljen perheeseen yhteyttä enkä todellakaan ottaisi heidän lastaan hoitoon tuossa tilanteessa ennenkuin he sitten pyytäisivät minun muksuni mukaansa omasta aloitteestaan. Mutta minä olenkin minä...

joo mutta mitä jos se ottaa sitä hoitoon muuten mutta ei tuonne luistelemaan?
pässejä sanon vaan kaikki tyyni kommenttejen kanssa,kannattaa ensin selvittää ottaako ollenkaan hoitoon,sitten vasta narista.tuo luistelu on vaarallista puuhaa muutenkin.etten ihmettele vaikke ole ottanut.kysyt siltä ap kuule ihan kun on kotona ottaako sinne.

Yhteistyössä