Suvakit haluavat unohtaa Turun terrori-iskun uhrit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ongelma onkin se, et te näette jokaikisen maahanmuuttajan potentiaalisena terroristina, raiskaajana ym, ja puhutte siitä kuinka muslimit tulee ja valtaa maan. MUTTA, kaikki tummempi hipiäiset ei ole muslimeja, eikä edes kaikki muslimit noudata niitä tiukkoja lakeja.
Ok, mennääs heti tähän...ketkä Te? Vai aletaanko tässä jo teitittelemään?
Mä nimittäin kirjotin jo tähän ketjuun miten itse näen tämän ongelman. Kyllä mä näen ongelmana sen, että tänne tulee nuoria miehiä joista jopa mulle on selitetty suu vaahdossa näin: ''Ajatelkaa, he eivät tiedä mitä on ruoka, vesi tai sähkö''
Oikeesti?? Samalla kun mä kun mä kuuntelin sitä puhujaa, katselin yleisön joukossa olevia geelitukkapoikia joilla oli viimesimmät merkkikuteet päällä, iphonet tiukasti kämmenissä kuvaamassa ympärilä olevia ihmisiä (mitä heiltä ei kielletty, mutta kantasuomalaisia kiellettiin jyrkästi kuvaamasta heitä)...ja kyllä, jos mä ton perusteella esim. olen rajakki niin olkoon sitten.,..mutta tässäpä mun näkemys asiasta minkä tänne laitoin aiemmin:

Et ymmärrä jos ajattelet minun olevan maahanmuuttoa vastaan, sitten ymmärrät jos ymmärrät minun vastustavan haittamaahanmuuttoa.
Rajat kiinni ei tarkoita minulle sitä ettei kauppaa tai turismia pitäisi enää sallia, eikä se myöskään tarkoita sitä että olisin vastaan työperäistä maahanmuuttoa tai edes että vastustaisin todellisen hädän tarvitsijoiden auttamista.
Tässä maassa vaan sattuu nykyään olemaan enemmän niitä jotka tulivat tänne elinkeinopakolaisina monen turvallisen maan halki vaeltaen ja sitä en ymmärrä, eikä mun tarvitse ymmärtää.
Eikä mun tarvitse ymmärtää myöskään sitä, että tänne tullaan vaatimaan apua ja turvapaikkaa ja sitten ahdistellaan ja raiskataan ja uhotaan kantasuomalaisille.

TE myös itse yleistätte ja niputatte kaikki jotka eivät ajattele kanssanne samalla lailla yhteen.

Hyvänä esimerkkinä englannin happohyökkäys, kuvassa olleet olivat kotoisin maasta jossa muslimeita ei käytännössä ole ollenkaan, ja romanisukuisia kuin ovat, ovat vielä todennäköisemmin kristittyjä, mut silti 99% heistä täälläkin kirjoitetut tekstit sisältää samaa muslimilätinää kuin ennenkin.
Halla Aho oli laittanut tästä jutun facesivulleen ja siellä kertoi happohyökkäyksen takana olevan afgaani mies ja nainen.

On myös käsittämätöntä kuinka esim afrikkalaiset mielletään lähes aina muslimeiksi, vaikka näinhän ei todellakaan ole. Ihonväristä ei pysty uskontoa määrittelemään, vaikka kovasti sitä yritätte tehdä.
ja höpöhöpö, mitkä ihmeen te? Sä itse teet samaa kuin vihaamasi rajakit.
Yleisesti ottaen monet afrikan maista tulleet kristityt ovat sellasia jotka haluavat opiskella ja työllistyä jne..mutta erittäin moni Somaliasta tullut ei sitä tee vaan syyllistyvät rikoksiin enemmänkin.

Viimeksi muokattu:
en ole tuo edellinen mut vastaan silti.

Haittamaahanmuutto eli rikolliset, terroristit ym on tottakai ongelma, ja viranomaisille pitää antaa mahdollisuus estää sellaisten maahanpääsy, aina se ei ole mahdollista, siitä vamaan ei ole kenelläkään vastaanväittämistä, mut monia varmasti saadaan käännytettyä poiskin.
Ongelma onkin se, et te näette jokaikisen maahanmuuttajan potentiaalisena terroristina, raiskaajana ym, ja puhutte siitä kuinka muslimit tulee ja valtaa maan. MUTTA, kaikki tummempi hipiäiset ei ole muslimeja, eikä edes kaikki muslimit noudata niitä tiukkoja lakeja.
Hyvänä esimerkkinä englannin happohyökkäys, kuvassa olleet olivat kotoisin maasta jossa muslimeita ei käytännössä ole ollenkaan, ja romanisukuisia kuin ovat, ovat vielä todennäköisemmin kristittyjä, mut silti 99% heistä täälläkin kirjoitetut tekstit sisältää samaa muslimilätinää kuin ennenkin.
On myös käsittämätöntä kuinka esim afrikkalaiset mielletään lähes aina muslimeiksi, vaikka näinhän ei todellakaan ole. Ihonväristä ei pysty uskontoa määrittelemään, vaikka kovasti sitä yritätte tehdä.
Toinen esimerkki Toronton ammuskelu, nyt puhutaan että ISIS on ottanut siitä "kunnian" mut jos vähääkään seuraa noita uutisia, niin ISIS ilmoittaa omikseen aina teot kun tekijä on kuollut, mut todella harvoin silloin jos tekijä on saatu kiinni.

Ei, ei, ei ja vielä kerran EI. Ei haitallinen maahanmuutto tarkoita pelkästään rikollisia ja terroristeja. Lapsiko olet? Ensinnäkin haitallinen kulttuuri ja uskonto aiheuttaa ongelmia. Toisekseen huoltosuhde (katso googlesta) pitää ottaa huomioon. Se ei millään tavalla rikastuta Suomea tai Eurooppaa, että tänne otetaan elätettäviä.

Jättäkää kaupunkimme rauhaan! Hoidamme omalla tavallamme asian. PVL on tulossa tänne kyseisenä päivänä "marssimaan". Minä keski-ikäinen täti-ihminen otan kaulimen ja menen vellihousuille mesoamaan ja ajan ne pois kaupungistani!

Edelleenkään kukaan ei ole kertonut mikä/kuka tällainen suvakki on. Näistä palstan viesteistä saa sellaisen kuvan et kaikki jotka ei osallistu rajatkii tapahtumiin on sellaisia.

Onko muuten jokelan koululla ym paikoilla vietetty isoja muistojuhlia? vai ovatko uhrit ja läheiset saaneet surra rauhassa?
Suomessa ei ole ennenkään ollut tapana viettää mitään rikoksien muistopäiviä, eikös niitä perinteitä pidäkään enää kunnioittaa?

Mä veikkaan et turun torilla on pari oodinia kuvaamassa itseään ja huppareitaan, eipä heitäkään uhrit kiinnosta vaan ihan omat agendat.

Asiaa (y)

Jättäkää kaupunkimme rauhaan! Hoidamme omalla tavallamme asian. PVL on tulossa tänne kyseisenä päivänä "marssimaan". Minä keski-ikäinen täti-ihminen otan kaulimen ja menen vellihousuille mesoamaan ja ajan ne pois kaupungistani!
Ajat rauhallisen yhteiskunnan haluavan PVL:n pois kaupungistasi, jotta he eivät häiritsisi terroristien elämää?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ei Natsi-Saksan aikanakaan muistettu juutalaisia uhreja. Muistelemiset tulevat sitten vuosien päästä, kun ollaan ymmärretty se uhraus, jota me viattomat jouduimme kärsimään.

Et ymmärrä jos ajattelet minun olevan maahanmuuttoa vastaan, sitten ymmärrät jos ymmärrät minun vastustavan haittamaahanmuuttoa.
Rajat kiinni ei tarkoita minulle sitä ettei kauppaa tai turismia pitäisi enää sallia, eikä se myöskään tarkoita sitä että olisin vastaan työperäistä maahanmuuttoa tai edes että vastustaisin todellisen hädän tarvitsijoiden auttamista.
Tässä maassa vaan sattuu nykyään olemaan enemmän niitä jotka tulivat tänne elinkeinopakolaisina monen turvallisen maan halki vaeltaen ja sitä en ymmärrä, eikä mun tarvitse ymmärtää.
Eikä mun tarvitse ymmärtää myöskään sitä, että tänne tullaan vaatimaan apua ja turvapaikkaa ja sitten ahdistellaan ja raiskataan ja uhotaan kantasuomalaisille.

Mä muuten olen vastaan työperäistä maahanmuuttoa ilman tarveharkintaa koska se ei tarkoita muuta kuin palkkojen polkemista.

Jos joku on sitä mieltä, että inttipunkkamajoitus, sapuskat, ikioma rynkky ja röökiaskin päiväraha on jotenkin tavoittelemisen arvoinen juttu niin miettiköön uudestaan. Jos olis niin mä olisin vieläkin varusmies jo neljättä vuosikymmentä.

Mä muuten olen vastaan työperäistä maahanmuuttoa ilman tarveharkintaa koska se ei tarkoita muuta kuin palkkojen polkemista.

Jos joku on sitä mieltä, että inttipunkkamajoitus, sapuskat, ikioma rynkky ja röökiaskin päiväraha on jotenkin tavoittelemisen arvoinen juttu niin miettiköön uudestaan. Jos olis niin mä olisin vieläkin varusmies jo neljättä vuosikymmentä.
Ei kaikki ole halpa työvoimaa mikä tänne tulee...entä oletkos sitä vastaan, että tänne tulleet pakolaiset laitetaan opiskelemaan ja sitten työllistetään halvalla vai pelkästään sitä vastaan, että joku lähtee tänne työn perässä?

Ei kaikki ole halpatyövoimaa mikä tänne tulee...entä oletkos sitä vastaan, että tänne tulleet pakolaiset laitetaan opiskelemaan ja sitten työllistetään halvalla vai pelkästään sitä vastaan, että joku lähtee tänne työn perässä?

Sanotaanko näin, että mua kammoksuttaa firmat jotka palkkaa/alihankkijoittaa/teettää/teetättää mitään yhtään kenelläkään vailla vastuuta.
Jos se tehdään palkan tai työsuhdemääräysten kiertämiseksi niin homma on perseestä.
Jos noi on reilassa niin paras voittakoon eikä asiassa ole nokan koputtamista.