Ok, mennääs heti tähän...ketkä Te? Vai aletaanko tässä jo teitittelemään?Ongelma onkin se, et te näette jokaikisen maahanmuuttajan potentiaalisena terroristina, raiskaajana ym, ja puhutte siitä kuinka muslimit tulee ja valtaa maan. MUTTA, kaikki tummempi hipiäiset ei ole muslimeja, eikä edes kaikki muslimit noudata niitä tiukkoja lakeja.
Mä nimittäin kirjotin jo tähän ketjuun miten itse näen tämän ongelman. Kyllä mä näen ongelmana sen, että tänne tulee nuoria miehiä joista jopa mulle on selitetty suu vaahdossa näin: ''Ajatelkaa, he eivät tiedä mitä on ruoka, vesi tai sähkö''
Oikeesti?? Samalla kun mä kun mä kuuntelin sitä puhujaa, katselin yleisön joukossa olevia geelitukkapoikia joilla oli viimesimmät merkkikuteet päällä, iphonet tiukasti kämmenissä kuvaamassa ympärilä olevia ihmisiä (mitä heiltä ei kielletty, mutta kantasuomalaisia kiellettiin jyrkästi kuvaamasta heitä)...ja kyllä, jos mä ton perusteella esim. olen rajakki niin olkoon sitten.,..mutta tässäpä mun näkemys asiasta minkä tänne laitoin aiemmin:
Et ymmärrä jos ajattelet minun olevan maahanmuuttoa vastaan, sitten ymmärrät jos ymmärrät minun vastustavan haittamaahanmuuttoa.
Rajat kiinni ei tarkoita minulle sitä ettei kauppaa tai turismia pitäisi enää sallia, eikä se myöskään tarkoita sitä että olisin vastaan työperäistä maahanmuuttoa tai edes että vastustaisin todellisen hädän tarvitsijoiden auttamista.
Tässä maassa vaan sattuu nykyään olemaan enemmän niitä jotka tulivat tänne elinkeinopakolaisina monen turvallisen maan halki vaeltaen ja sitä en ymmärrä, eikä mun tarvitse ymmärtää.
Eikä mun tarvitse ymmärtää myöskään sitä, että tänne tullaan vaatimaan apua ja turvapaikkaa ja sitten ahdistellaan ja raiskataan ja uhotaan kantasuomalaisille.
TE myös itse yleistätte ja niputatte kaikki jotka eivät ajattele kanssanne samalla lailla yhteen.