Ristiäisistä: Mulle sanottiin esikoisen ristiäisiä suunnitellessa kirkkoherranvirastosta, että yleensä ristiäiset on
lauantaina, mut me haluttiin pitää sunnuntaina. Nytkin varmaan pidetään sunnuntaina. Pitäs huomenna soittaa virastoon ja kysellä pappia. Päivä on joko 18.10. tai 1.11. Pitää pitää nopsasti, että neiti mahtuu perintökastemekkoon, kun kasvaa niin vauhdilla

Meillä tosin etunimi on jo kerrottu kaikille ja tyttöä on ihan nimeltä kutsuttukin syntymästään lähtien. Toisia nimiä ei olla vielä kerrottu.
Meillä ei paljon
kakasta jauheta. Tulee kun on tullakseen ja aika pieniä määriä tuleekin. Oikein neiti

Mahanpuruja on kyllä nyt vaivana ja koitetaan muistaa Cuplatonit joka syötön yhteydessä. Ei kyllä montaa minuuttia jaksa hereillä ollessaan olla meidän neiti tyytyväinen; jatkuvaa
kitinää. Tiedä sit onko vaan masusta vai jotain muuta. Veljensä olikin superhelppo tähän verrattuna...
Meillä vauva sais syödä
tuttia niin paljon kuin jaksais, mutta kun ei halua! No, ehkä jossain vaiheessa.
Imetys on täällä loppunut

Tyttö ei suostunut tissiltä syömään ja niinpä vaan kävi et maidontulo lakkas melkein kuin seinään parin päivän taistelun jälkeen. Ja pakko myöntää, että sen verran väsynyt ja kiireinen on tuon 1veen kanssa ollut, etten pumppaamiseenkaan kyennyt tarpeeks usein. Mutta meillä mennään nyt näillä eväillä. En stressaa, vaikka aika paljon harmittaakin.
Meilläkin on
Aventin pulloja, tosin tuosta yksreikäisestäkin tulee meidän neidille liian vauhdilla, kun hotkii ihan kamalaa kyytiä. Ja sit puklaa... Eli meillä vois olla vieläkin pienempi reikä. Ja nyt oon huomannu, kun ovat jo toisen lapsen käytössä, että ovat alkaneet falskaamaan, jos jää vähänkin kosteutta kierteisiin. Muuten kyllä hyviä pulloja, enkä millään jaksais ostaa mitään muitakaan

NUKilla on kuulemma kans hyviä.
Mä testasin eilen
kantoliinaa ja neiti simahti siihen heti ja veteli 3h unia

Hyvältä siis vaikuttaa ja ilmeisesti auttoi noihin mahavaivoihin tai mistä nyt kitinä johtuukin.
Meillä
mies menee maanantaina takaisin töihin ja ihan hirvittää, miten ikinä pärjään ja selviän noiden kahden pienen kanssa!!

Esikoinen on heti kärkkymässä, jos pidän vauvaa sylissä ja vauva taas kitisee ihan hurjasti valveilla ollessaan eli molemmat kaipaa koko ajan syliä. Hyvä yhdistelmä...