Heips. Mäkin kokeilin tänään laittaa niitä Rela-tippoja vaan 3... Jos sillä ny on jotain merkitystä. Se on vaan kumma kun tuo ukko saa väännettyä paskan, ja pierukin rutisee hienosti... Mut miks IHMEESSÄ se
KARJUU ja vääntää kun tekee toimiaan? Ei siellä mitään tukoksia ole!!? Pitää vissiin neuvolassa sanoo tosta. Kiva yölläkin yrittää nukkua, kun toinen karjuu unissaan kun vääntää paskaa...
Tosin tuosta kuuluu muutenkin outoja ääniä... Se aina ähkii ja
murisee kun pääsee tissille. Se ei todellakaan hiljaa ja kiltisti tuhise siinä suloisena, vaan oikeesti pitää kamalaa meteliä kokoajan kun imee. Ja pieree kans samalla.
Onko muilla tällaista? Vai onko toi meidän pikku-ukko vaan niin "äijä"???
Mä oon käsittäny, et ev.lut
kaks kummia pitää olla kirkon jäseniä, ja loput voi olla sit mitä lystää Näin ainakin kaverin lasta kun kastettiin... Tuskin se käytäntö kamalasti vaihtelee??? Muuten en tiiä, kun ite en kuulu kirkkoon, eikä tarvii tollasia asioita edes miettiä. Meille tulee ns. "siviilikummit", jotka ei liity millään tavalla uskonnolliseen kasvatukseen, vaan haluttiin vaan lapselle pari aikuista ihmistä läheisiksi, tueksi ja turvaksi elämän varrella... siis meidän lisäks
Mun TAYS-seikkailusta tuli kiva lasku... n. 400?! Ja eräpäivä 1.10...! Sikäli perseestä, että miehelle ei tuu ku viikon palkka, ja isyyslomarahat tulee sit joskus, KELA kun maksaa ne vasta jälkikäteen! Ja mulle tulee vasta silloin 5.10 äippärahat...! Noh, joko maksetaan se myöhässä, tai sit maksetaan vuokra myöhässä.. Veikkaan, että vuokrassa voi joustaa...! Mut, tosi kiva toi eräpäivä, ei yhtään pidemmälle voinu laittaa tollasta laskua!!!
Eikä täs muuten mitään hätää olis, mut eilen tuhlattiin mun työttömyyspäivärahoja 500? Prismaan! Ostettiin miehelle uus rinkka, mulle sellanen patikointireppu, ja sit viel sellanen
lapsenkantorinkka...! Oli pakko ostaa, kun nyt ne on kaikki alennuksessa syksyllä, ja oli viel asiakasomistajapäivät, eli viel 15% alennusta siihen päälle. Säästettiin jo pelkällä S-kortilla yli 100?! Se lapsirinkka on tosi ihana...! Kyllä kelpaa ens kesänä reissata ja patikoida!!
Jahas, pitäsköhän tännekin päivittää nuo parit tiedot, sain aika hyvin tota odottajien pinoa päivitettyä ajan tasalle, vaikka kaikki ei ookkaa yksäreitä laittanu. |O
Poju on ihana, tossa sitterissä sellanen mursu-helistin kainalossa. Se osaa sitä pitää aika hyvin, tosin varmaan tahattomasti, mutta kuitenkin pitää... Ja välillä yrittää imeä sen mursun torahammasta!!!

Aika huvittavia noi ton malliset helistimet, Brion sellasii 0+ helistimiä, pehmeitä pötkylöitä jos joku tietää....
Tai noh, toimiskohan toi linkki: http://www.brio.net/BRIO_NET/Suomi/?url=http:%2f%2fwww.brio.net%2fBRIO_NET%2fSuomi%2fToys%2fINFANT%2fMy+Very+First%2fProducts%2f30456-Rattle03.htm?b=2
Ainiin, ja pojulla vähän nuhaa ja aivastelee, toivottavasti ei vedä flunssaks :snotty: :| :/

:'( Kiva viel viikonlopuks tällanen!!!