Syksyllä oltu yhdessä 8 vuotta ja yhä vaan Rakastetaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitollinen

Vieras
Mietin, miten ihmeessä minulle on tällainen suuri onni annetukaan tuon miehen muodossa.
Rakastan häntä niin paljon ja hän minua ja meillä on ihana elämä ja haaveet ja ihanat lapset ja tuntuu, että kaikki on niin hyvin. :)

Mä olen vilpittömästi onnellinen siitä että monilla tuo onni on kohdannut, vaikka samalla kateellinen joskus olenkin.

Hienointa on se, että tunnut arvostavan tuota kaikkea :) moni ei osaa.. Jokaisen pitäisi osata arvostaa sitä mitä on, vaikkei se elämä herkkua aina olisikaan. Itsekin välillä unohdan :(

Me ollaan oltu naimisissa reilut 4 vuotta, ja ollaan edelleen tosi rakastuneita. Jos mies on tosi kunnollinen, niin on hyvät mahkut onnistua.

Tsemppiä kaikille hyvien puolisoiden metsästykseen. Pitää tietää mitä hakee, eikä vaan ottaa ensimmäistä vastaantulevaa tai olla yhdessä vain sen takia, että sai jonkun.

Tuohan on just niinkuin kuuluukin. Että kun ollaan yhdessä on sitä rakkauttakin eikä olla vaan lasten tai muista syistä yhdessä. Ja sitten elämä on kurjaa.
Itsellä 10 vuotta takana ja edelleen rakastan miestäni.
Onnittelut muillekin.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Me ollaan oltu 11 vuotta naimisissa <3 Ja hyvin menee... ei olla kovia tappeleen.. itse asiassa ei me olla koskaan kunnolla edes tapeltu.. ei oo ollu tarvetta..

Meillä kyllä tapellaan ja tussahdellaan ,mutta pyydetään anteeksi puolin ja toisin ja yleensä sitten nauretaan lopuksi yhdessä koko tyhmlle riidalle :)

Niin, taitaa nuo pitempään kuin pari vuotta kestävät suhteet olla nykyisin jo nähtävyys... Minusta siinä, että pari on onnellinen vuosien jälkeenkin, ei ole mitään ihmettelemistä. Pitää vaan katsoa millasen puolison itselleen valitsee ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kiitollinen:
Mietin, miten ihmeessä minulle on tällainen suuri onni annetukaan tuon miehen muodossa.
Rakastan häntä niin paljon ja hän minua ja meillä on ihana elämä ja haaveet ja ihanat lapset ja tuntuu, että kaikki on niin hyvin. :)

Onnea! meillä tuli täyteen vuoden alussa 8vuotta, ja onni kukoistaa ja rakkaus pysyy, ollaan onnellsia oikeasti :) <3

tässä ihana biisi

http://www.youtube.com/watch?v=OQm39D9brkY

Onnea!
Meillä tulee ensi kuussa yhdeksän vuotta täyteen, naimissa neljä - ja rakkautta riittää. Olen joka päivä onnellinen miehestäni. Ihan kaikki unelmamme eivät silti ole toteutuneet, sillä kärsimme lapsettomuudesta. Mutta sitä enemmän sitä osaa olla onnellinen siitä, että on saanut niin onnellisen parisuhteen! <3

Alkuperäinen kirjoittaja kiitollinen:

Vielähän sitä tuolloin. Me erosimme 18 vuoden jälkeen kun ei enää mitään. Tuossa vaqiheessa vielä paljon sutinaa mutta sitteb elämänarvot muuttuivat.

Yhteistyössä