P
pph
Vieras
Eikä ne viikot mitään takaa, voihan se lapsi lähteä syntymään ennenaikaisestikin! Eli aina on se mahdollisuus että vauva syntyykin koneessa jos äiti lentelee!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Finnair voisi palkita myös tämän lääkärin ja 2 sairaanhoitajaa jotka auttoivat henkilökuntaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Eikä ne viikot mitään takaa, voihan se lapsi lähteä syntymään ennenaikaisestikin! Eli aina on se mahdollisuus että vauva syntyykin koneessa jos äiti lentelee!!
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Finnair voisi palkita myös tämän lääkärin ja 2 sairaanhoitajaa jotka auttoivat henkilökuntaa!!
Ahneet lääkärit ja holitsut kuittaa sellaista palkkaa, että ostakoot lentonsa itse.
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Finnair voisi palkita myös tämän lääkärin ja 2 sairaanhoitajaa jotka auttoivat henkilökuntaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Finnair voisi palkita myös tämän lääkärin ja 2 sairaanhoitajaa jotka auttoivat henkilökuntaa!!
Ahneet lääkärit ja holitsut kuittaa sellaista palkkaa, että ostakoot lentonsa itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Mä mietin kans että 38 viikon jälkeen ei muistaakseni saanut lentää.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Mä mietin kans että 38 viikon jälkeen ei muistaakseni saanut lentää.
Eikös se ollut vk 28 jälkeen?
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Mä mietin kans että 38 viikon jälkeen ei muistaakseni saanut lentää.
Eikös se ollut vk 28 jälkeen?
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tietääkö kukaan täällä miksi nainen lensi niin myöhäisessä vaiheessa raskautta? Hänellä saattoi olla sellainen syy, että oli pakotettu ottamaan riskin. Oliko hän edes lomamatkalla?
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Vai onko syynä että äiti olikin ruotsalainen eikä suomalainen, Ruotsi siis saikin kunnian tästä!
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Voitaisko olla iloisia siitä että kaikki meni hyvin, iloisesta perhetapahtumasta kun ei kuitenkaan tiedetä miksi äiti otti niin ison riskin että lensi vielä noilla viikoilla, LOPPU HYVIN KAIKKI HYVIN! Vai onko syynä että äiti olikin ruotsalainen eikä suomalainen, Ruotsi siis saikin kunnian tästä!
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tietääkö kukaan täällä miksi nainen lensi niin myöhäisessä vaiheessa raskautta? Hänellä saattoi olla sellainen syy, että oli pakotettu ottamaan riskin. Oliko hän edes lomamatkalla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletteko katsoneet telkkarista (tuleeko nyt Jim kanavalta) sitä synnytyssairaala dokkaria??? Siellä on jatkuvasti synnytyksissä komplikaatioita. Eli mitä tahansa voi sattua kenelle vain ja silloin on syytä olla sairaalassa, ellei halua, että henki lähtee jommalta kummalta tai molemmilta. Ellen olisi katsonut ko. ohjelmaa, en älyäisi, kuinka paljon komplikaatioita voi tulla ja ihan yhtäkkiä! Oikeasti! Vauvan sydänäänet voi romahtaa ja sektio on tehtävä parissa minsassa.
Lentäminen on tyhmää riskinottoa.