V
vieras
Vieras
Mä en kyllä niin pakottavaa syytä keksi, että lähtisin vauvani ja oman henkeni riskeeraamaan lentämällä vastoin ohjeita. Mikään syy ei ole tarpeeksi hyvä. Mielestäni tuo äiti on toiminut vastuuttomasti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Eikös Iltalehden voi lukea netissä myös "paperiversiona", jos maksaa?
Siis ihan näköispainoksena.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kyllä niin pakottavaa syytä keksi, että lähtisin vauvani ja oman henkeni riskeeraamaan lentämällä vastoin ohjeita. Mikään syy ei ole tarpeeksi hyvä. Mielestäni tuo äiti on toiminut vastuuttomasti.
Alkuperäinen kirjoittaja voihan lento:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Eikös Iltalehden voi lukea netissä myös "paperiversiona", jos maksaa?
Siis ihan näköispainoksena.
ei tietoa? onko vielä julkisen iltalehden nettiversion lisäksi maksullinen puoli? Häh???
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Suomessa asuu pieni, mutta kateellinen kansa!
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Suomessa asuu pieni, mutta kateellinen kansa!
?????????
Myöntääkö joku olevansa kateellinen siitä että joku uskaltaa rikkoa sääntöjä ja vaarantaa omansa ja vauvansa hengen? Kai säännöillä useimmiten on joku tarkoitus.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kyllä niin pakottavaa syytä keksi, että lähtisin vauvani ja oman henkeni riskeeraamaan lentämällä vastoin ohjeita. Mikään syy ei ole tarpeeksi hyvä. Mielestäni tuo äiti on toiminut vastuuttomasti.
Jos asuisit esim Thaimaassa ja äitisi kuolisi, et lähtisi hautajaisiin?
Jos äitisi joutuisi onnettomuuteen ja pyydettäisiin sairaalaan, et lähtisi?
Kukin tyylillään, minä lähtisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kyllä niin pakottavaa syytä keksi, että lähtisin vauvani ja oman henkeni riskeeraamaan lentämällä vastoin ohjeita. Mikään syy ei ole tarpeeksi hyvä. Mielestäni tuo äiti on toiminut vastuuttomasti.
Jos asuisit esim Thaimaassa ja äitisi kuolisi, et lähtisi hautajaisiin?
Jos äitisi joutuisi onnettomuuteen ja pyydettäisiin sairaalaan, et lähtisi?
Kukin tyylillään, minä lähtisin.
En lähtisi. Siis meinaat, että riskeeraisit vauvasi ja oman henkesi hautajaisten ja kuolleen ihmisen vuoksi? Luuletko, että äitisi niin haluaisi? Tai haluaisi sinun riskeeraavan lapsenlapsensa ja lapsensa hengen mistään syystä? Minun äitini tietää, että rakastan häntä. Eikä minun täydy noin hullulla tavalla sitä todistella.