synnytyksen jälkeen aloitetun pillerikuurin jälkeiset menkat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miia

Vieras
Eli siis minulla yleensä runsaat menkat.. pari ekaa päivää vuotaa aivan kauheesti.. olen nyt yhden pillerikiekon syönyt ja "menkat"? ovat menossa.. vuoto on todella niukkaa, pyyhkiessä tulee,mutta itse siteeseen tulee vain vajaa puolet siitä mitä normaalisti,nyt sitä kestänyt 4päivää.
Onko tää ihan normaalia? Vaikuttaako pillerit vuodon määrään?
Ennen pillereitä kyllä muutaman kerran ollaan miehen kans harrastettu seksiä ilman ehkäisyä.. joten voisinko olla raskaana? Apua

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliskohan kannattanut tehdä testi, ennenkuin aloitit ne pillerit???

Mutta hyvinkin voi olla, että ne pillerit vaikuttaa siihen vuodon määrään.

No siis tuli "menkat" kun aloitin pillerit ja oli ihan normaalia vuotoa kuin yleensä.. Mutta nyt olen alkanu miettiin että jos ne olikin sit "valemenkat".

Apua, onko tuosta pillerikiekosta sit haittaa "alkiolle" jos olenkin raskaana? En tahdo kyllä aborttia tehdä.. (pakko miettiä kaikkia asioita)

Et siis imetä? Joten ei se raskauskaan pois suljettua ole siinä tapauksessa.

Joo.. en imetä, yhdet menkat oli, toisilla menkoilla aloitin pillerit ja nyt on siis ensimmäiset pillerikuurin jälkeiset menat.

Minulla oli ennen pillereitä synnytyksen jälkeen ihan järkyttävät menkat, siis runsaat ja kivuliaat. Nyt kun syön pillereitä (e- pillereitä), menkat on tosi niukat. Ei juuri mitään tule siteeseen, et yleensä riittää ihan pikkuhousunsuoja.

Minulla oli ennen pillereitä synnytyksen jälkeen ihan järkyttävät menkat, siis runsaat ja kivuliaat. Nyt kun syön pillereitä (e- pillereitä), menkat on tosi niukat. Ei juuri mitään tule siteeseen, et yleensä riittää ihan pikkuhousunsuoja.

No hyvä et jollain näin.. Sitä mietinkin etä onko "normaalia"

Mä nyt vähän jäin ihmettelemään, että sulla on siis menkat jo alkanut ja oot harrastanut seksiä ilman ehkäisyä...? Siis, jos se lapsi ei kuitenkaan ole suunnitelmissa.

Voihan se johtua ihan vaan pillereistäkin se vuoto. Ootko ennen syönyt noita pillereitä, miten ne silloin on vaikuttanut vuotoihin? Kannattaisi kuitenkin varmuuden vuoksi tehdä se raskaustestikin.

Mä nyt vähän jäin ihmettelemään, että sulla on siis menkat jo alkanut ja oot harrastanut seksiä ilman ehkäisyä...? Siis, jos se lapsi ei kuitenkaan ole suunnitelmissa.

Voihan se johtua ihan vaan pillereistäkin se vuoto. Ootko ennen syönyt noita pillereitä, miten ne silloin on vaikuttanut vuotoihin? Kannattaisi kuitenkin varmuuden vuoksi tehdä se raskaustestikin.

Juu.. tuli ennen jälkitarkastusta kerran harrastettua ja menkkojen jälkeen yhden kerran.. aattelin että en voi tulla raskaaksi kun kuitenkin tätä esikoista yritetiin 2vuotta. Nyt kuitenkin varmuudella aloitin pillerit.. Mutta lapsi on tervetullut jos on satttunut "vahinko".

Joskus teininä olen käyttänyt näitä.. tais olla ihan normaalit silloin.

Pitää oottaa vissiin menkkojen yli kun testi tehdään? Vai voiko tehdä vuodon aikana?
Uusi pillerikiekko pitäis aloittaa huomenna..

Paljon on käynyt niin, että esikoista on tekemällä tehty pitkään ja hartaasti ja toinen lapsi onkin tullut sitten tosta vaan.

Kai sen testin voi koska vaan tehdä, eihän se näytä positiivista tulosta, jos sitä hormonia ei ole.

Paljon on käynyt niin, että esikoista on tekemällä tehty pitkään ja hartaasti ja toinen lapsi onkin tullut sitten tosta vaan.

Kai sen testin voi koska vaan tehdä, eihän se näytä positiivista tulosta, jos sitä hormonia ei ole.

Mutta jos näyttää vaikka positiivista niin ei voi johtua sit tuosta että olen "vasta" synnyttänyt? Ettei oo aikasempia hormoneita jälellä.. (että mä oon tollo ) Nauraa itsekin omalle tyhmyydelle ja tietämättömyydelle..

Alkuperäinen kirjoittaja Miia:

Mutta jos näyttää vaikka positiivista niin ei voi johtua sit tuosta että olen "vasta" synnyttänyt? Ettei oo aikasempia hormoneita jälellä.. (että mä oon tollo ) Nauraa itsekin omalle tyhmyydelle ja tietämättömyydelle..

Ei kai nyt enää.. Kauanko synnytyksestäsi on?

Alkuperäinen kirjoittaja Miia:

Ei kai nyt enää.. Kauanko synnytyksestäsi on?

reilu 3kk

No kyllä varmaan vaan on pillerit niukentaneet vuotoa.
Mulle on määrätty pillerit teininä kivuliaisiin ja todella runsaisiin menkkoihin.
Siis kun istuin vähän aikaa ja sitten nousin seisomaan, niin ei edes side pitänyt, vaan valui jalkoja pitkin, yöks. Ja tamponia en vielä silloin käyttänyt.

Yhteistyössä