synnytyksen jälkeen ekat menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juupsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juupsis

Aktiivinen jäsen
04.02.2010
2 325
0
36
Mulla kesti ennen raskautta menkat aina 4 päivää ja oli tosi niukat... nyt synnytyksestä 3 kk ja ekat menkat alko viikko sitten eikä loppua näy... :(

mites muilla? tiedän toki että viikon menkat ovat vielä normaalit, mutta kun mulla ei aikasemmin ollut, niin onko muillakin runsaantuneet ja pidentyneet menkat synnytyksen/raskauden myötä. Alotin myös minipillerit kuus päivää sitten, niissä sivuvaikutuksena vuoto, mutta vuoto alko ennen kun alotin pillerit..

sekavaa tais olla, mutta jos joku ymmärti niin kiva :)

Mulla lorotteli ekat niin paljon että olin jo huolisani voiko tämä olla normaalia.
Tiedä sitten johtuneeko sektiohaavasta kohdussa vai oliko ihan luonnollista.
Menkat tuli muutaman kuukauden jälkeen sektiosta.

nostan tän nyt kun hermot meinaa mennä!! kohta kolme viikkoa kestäny, viimeset kaks viikkoa sellasta raivostuttavaa tiputtelua.. lopetin ne pilleritkin kun ei oikein muutenkaan sopinu mulle, mutta siis pitäiskö tästä jo lääkäriin soitella?

Vuoto kesti 3-4 viikkoa,eikä ollut mitään tiputtelua. Juuri kun lääkäriin lähtöä suunnittelin niin loppui. Seuraava kierto siitä todella pitkä mutta sitten palautui systeemit ennalleen.Pitäiskö sun kuitenkin käydä hb mittauttaan.,siis jos kovasti vuotanut.

Mulla on juuri nyt ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen. menkat ovat toooosi niukat ja kivuttomat, ennen synnytystä mulla oli runsaat ja kivuliaat kuukautiset. Että kai ne aina johonkin suuntaan muuttuu, kun on synnyttänyt..

Yhteistyössä