Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lis:Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:Meillä tultiin kotiin 3pvää syntymän jälkeen. Ns. lähisuku oli käynyt jo sairaalassa, mutta muu suku rupesi tuppautumaan heti kotiintulosta seuraavana päivänä. En siitä todellakaan pitänyt. Olisivat tulleet sairaalaan! Kotona olisin halunnut tutustua rauhassa mieheni kanssa vauvaan..
Pahin kokemus oli n. 2vk lapsen syntymän jälkeen... Olimme vauvan kanssa kahdestaan kotona ja koitin vauvaa imettää ( imetyksen kanssa ongelmia heti alusta lähtien, joten ei sujunut helposti ei....)
No, ovikello soi. En tehnyt elettäkään asialle. Ovikello soi pari kertaa uudestaan, jonka jälkeen anoppini ja mieheni veli puolisoineen tulevat anopin vara-avaimilla sisään....!!
Koita siinä sitten rentoutua ja saada imetettyä. En edes muista miten asiaan reagoin suuttumukseltani.
Asiaa vi......aa edelleenkin reilusti, vaikka asiasta on lähes 4 vuotta aikaa.
Siis mistä olet edelleen vihainen, että anoppi tuli avaimilla sisään? Eiköhän olisi aika unohtaa 4 vuoden jälkeen, turha kantaa kaunaa noin kauan!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja d:No mä kyllä osaan sanoa jos mulle ei käy vierailut...
No mä en viitsinyt sanoa, koska oli jo niin lähellä tulossa. Jos ois ilmoittanut esim. kotoa lähtiessään olisin kyllä sanonut sille puolitutulle!
Miten puolituttu edes tietää, että teillä on vauva ja olet juuri kotiutunut.
Alkuperäinen kirjoittaja Lis:Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:Siis mistä olet edelleen vihainen, että anoppi tuli avaimilla sisään? Eiköhän olisi aika unohtaa 4 vuoden jälkeen, turha kantaa kaunaa noin kauan!!
En ole vihainen, lähinnä vituttaa / vitutti se, ettei kunnioittanut toiveitamme. Tiesi, että lapsen syönnin kanssa oli haasteita. Itsellä liikkuminen oli vaikeaa tikkien takia ja mieskin oli palannut takaisin töihin. Joten reilua olisi mielestäni ollut edes soittaa etukäteen ja ilmoittaa tulostaan.
Mutta hyvät välit meillä on, elämme ja ajattelemme asioista usein eri tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:Millaisia kokemuksia? Kauanko olette saaneet olla perheen kesken rauhassa, ennen kuin sukulaiset, tuttavat ja kylänmiehet ovat tunkeneet kyläilemään ja vauvaa tervehtimään? Mikä on tökeröin vierailijakokemuksenne?
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Tökeröin oli puolituttu, joka ilmoitti n. 5 minuuttia ennen saapumistaan, että on tulossa meille katsomaan vauvaa. Tuli n. 45 minuutin matkan päästä, että olis voinut ilmoittaa aiemmin. Vauvan kanssa oltiin kans kotiuduttu pari päivää aiemmin. En viitsinyt sanoo että nyt ei sovi, vaan kyllä mua tympäisi, viihtyi vielä meillä useamman tunnin...
Joo toi on NIIN ikävääJa kun ne heti kylään tulijat tuntuvat olevan juuri niitä, jotka muuten eivät käy... Nyt aion sulkea puhelimen moneksi päiväksi, jotta saadaan olla rauhassa. Tulevat sitten tietenkin soittamaan ovikelloa mutta onneksi ei ole pakko avata
![]()