S
Sartzu
Vieras
Onko ketään muuta, jolla olisi takana useampi kuin yksi käynnistys? Minulla olisi toinen käynnistys tällä viikolla, ja ekassa otti pattiin kun ei meinannut käynnistyä, tuppasi tuo sairaalassa useamman päivän "turhaan" oleminen olemaan aika tylsää... ja nyt tietysti esikoine kotona.
Näinköhän tokalla kerralla voi vielä mennä useampi päivä, ennen kuin käynnistyy? Tilanne oli eilen kahdelle sormelle auki ja vähän kaulaa jäljellä... perjantaina sitten annetaan vauhditusta jotenkin, en tiedä vielä miten.
Ekalla kertaa tuli tablettia, oksitosiinia ja kalvojen puhkaisua, joten kaikki on testattu silloin
Näinköhän tokalla kerralla voi vielä mennä useampi päivä, ennen kuin käynnistyy? Tilanne oli eilen kahdelle sormelle auki ja vähän kaulaa jäljellä... perjantaina sitten annetaan vauhditusta jotenkin, en tiedä vielä miten.
Ekalla kertaa tuli tablettia, oksitosiinia ja kalvojen puhkaisua, joten kaikki on testattu silloin