Molempien synnytysten jälkeen on mennyt noin 2,5kk ekaan kertaan. Sen jälkeen seksiä on ollut harvakseltaan, ehkä kerran kuussa. Olen täysimettänyt kumpaakin 6kk ja osittaisimettänyt vielä vuoden tuon päälle.
Kk-kierto on palautunut 8-10kk synnytyksen jälkeen, se korjasi tilannetta hetkellisesti, mutta esim. kesällä oli joku kolmen kuukauden kuiva kausi. Ei vaan haluttanut, ei tippaakaan. Asiasta puhuttiin kyllä ja sanoin miehelle, ettei kyse ole siitä etten haluaisi vain häntä, vaan en koskenut edes itse itseeni lainkaan siinä mielessä, eli "viisari ei värähtänyt" mihinkään suuntaan.
Tuon jälkeen seksi maistui hetken kovasti ja nyt on taas sellainen blääh-kausi menossa, kerran kaksi kuussa. Ei vaan jaksa. Imetys loppui kokonaan vasta vähän aikaa sitten. Ehkä tämä tästä joskus vielä.
Harmittavinta on se, että enää ei pysty harrastamaan kuin yöllä, koska isompi ei nuku päiväunia ja menee yöunille vasta todella myöhään. Silloin olen itse jo aivan loppu yleensä eikä enää kiinnostaisi alkaa hommiin. Spontaanius on siis kuollut täysin.
Yleensä se (seksi) on kyllä ihan kivaa sitten, kun vaan heittäytyy mukaan. Koskaan en ole jäänyt kylmäksi

Aloittaminen on vain jostain syystä niin kamalan vaikeaa.