Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerron saman? Luepas nyt uudelleen.
Olen kuullut sellaisenkin ohjeen, että seksiä olisi hyvä koettaa ennen jälkitarkastusta, niin osaisi siellä sitten kertoa jos ongelmia on. Totta kai oman voinnin ja halujen mukaan.
Itse taidettiin aloittaa sukupuolielämä noin neljä viikkoa synnytyksen jälkeen, jälkitarkastus oli pari viikkoa myöhemmin. Enemmän minua pelotti päästää sinne lääkäri kaivelemaan kuin oma rakastava puoliso.
Älä ymmärrä sitten, mutta isossa osassa suhteita ollaan siinä tilanteessa. Onko silloin ymmärtämättömyys sinulle kunniaksi?
Valehtelu ei kerro terveestä parisuhteesta, mutta et kai voi olettaa että kaikilla on onni olla osallisena sellaisessa? Ja valehteluahan sekin on, että yrittää hampaat irvessä kestää kivuliasta yhdyntää sanomatta että nyt ei onnistu. Ja tosiaan kannattaa ottaa tilanne vakavasti. Kipuaisti ei ole turhaan keksitty - yleensä se kertoo jotain tärkeää. Peli on vihellettävä poikki, ja jos mikään muu ei onnistu ilman miehen katkeroitumista, niin on parempi valehdella vaikka sairaslomaan lisää pituutta kuin jatkaa valehtelemista vuoteessa.
Mulla ei oo paikat ihan kunnossa vielä.... Ollaan kyllä harrastettu seksiä jo muistaakseni siitä saakka ku synnytyksestä oli kolmisen viikkoa... Kerran viikossa tai kaks, mutta ei ilmeisesti miehelle riitä tänäänki huokaili että "palaakohan meidän seksielämä koskaan ennalleen"... Yritin selittää että synnytyksestä tosiaan on aikaa VASTA kaks kk ja että voi kestää vielä ennenku palautuu mut en tiiä tajusko![]()