V
vasta synnyttänyt
Vieras
synnytin muutama päivä sitten. synnytys oli kiva ja ihana kokemus jälleen, kolmas synnytys oli. on niin haikea olo siitä kaikesta. ensihetkistä yms. onko normaalia? kätilö oli ihana ja kaikki meni niin ihanasti... uudelleen voisin sen kokea, taas...