synnytyshaikeus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vasta synnyttänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vasta synnyttänyt

Vieras
synnytin muutama päivä sitten. synnytys oli kiva ja ihana kokemus jälleen, kolmas synnytys oli. on niin haikea olo siitä kaikesta. ensihetkistä yms. onko normaalia? kätilö oli ihana ja kaikki meni niin ihanasti... uudelleen voisin sen kokea, taas...
 
Joo,mä ymmärrän myös!!
Ja oon tilanteessa etten kait ikinä enää koe synnytytystä en muutakaan siihen liittyvää.

Vuosi sitten kun sairaalasta pienen käärön kanssa lähdin,itkin jo kun kattelin äitipolin kylttejä...
Ei enää koskaan ultraa,ei ekoja potkuja..

Ja synnytys kipuneen päivineen on mahtava kokemus.
Ja uus,ihanan tuoksuinen vauva.
Ensi kohtaaminen isän ja muun perheen kanssa.
VOih..mä niin ymmärrän sua ap...
 

Yhteistyössä