Kyllä minulle kelpaisi saunailta + joku esim kasvonaamio

Oon 13.

Ja leffa yms kuulostaa kivalta kans. Leffassa tai Mäkkärissä yms kaupungilla pidetyt kuulostaa kyllä aika kalultuilta, pakko myöntää. Itse pidän synttärini mökillä. Onhan se kyllä kallista, mutta...Ei kukaan muu ole pitänyt! ;D
Tässä olis hyviksi havaittuja ideoita nuorten synttäreille:
- stailausta

- pullonpyöritystä
- muotinäytös xDxD (huumorilla otettu)
- piilokameraa (että yksi piilottaa esim. jonkun kamerakännykän ja loput vieraat etsivät sitä, kameran surratessa. Videon kohelluksia on sitten kiva katsoa. :

)
- musavisa
- disco
- jos teillä on esim. kissa (mielellään lempeäluontoinen...), niin sen piilotusta. Kun minun viime synttäreillä piilotettiin kissaa vaikka minne, niin saatiin kovat naurut, kun se ei joko pysynyt paikallaan, tai sitä ei löydetty. xD toki myös tavaroita voi piilottaa.
- lahjojen piilotusta
- sokkoa (ei minusta kovin lapsellista)
- leipomista (pääsee vähemmällä)
- pinata
- jäätelöiden sekoittelua (eli jätskeihin sekoitetaan karkkia, strösseleitä, kastikkeita yms...)
- aarteenmetsästys (ei sen tartte olla lapsellista, kaverini synttäreillä oli iso agentti-aarteenmetsästyt, josta tuli sitten iso palkintokin. Vihjeet kätketty ympäri taloa, pihaa, naapuria, ullakkoa... ja jokaisella oli siis oma:
tukihenkilö (saa ensimmäisen vihjeen siltä)
kidnapattava
nämä lukivat siis omassa "agenttikortissa, ja ne piti siis arvata. Sitten oli yksi "pääjehu", jolta sai tarvittaessa apua. Ensimmäinen aarteen luo ehtinyt saa sen. Sitten jokaiselle arvottiin kortti, ja eikun vihjeitä ratkomaan. Ja viimeinen vihje oli kaikilla sama, ja sen ensimmäisenä löytänyt, sai palkinnon. Ja se "pääjehu" piilotti siis sen viimeisen vihjeen. Lopuksi kaikki saivat tehdä oman agenttikortin, ja siihen vihjeet piilotettaviksia. Sitten toisella kierroksella siis.)
Toivottavasti tästä oli apua jollekkin!