M
"mama"
Vieras
Eli lapsen syntymäpäiväjuhlat tulossa, ja aikuisia tulee parisenkymmentä, ja lapsia 6.
Tarjoan:
Suklaatäytekakkua
Mango-appelsiini juustokakkua
Erilaisia keksejä
Texmex- jauhelihapiirakkaa
Lohirullia (wrappi jossa kylmäsavulohta + tuorejuustoa, kääritään ja pilkotaan suupaloiksi)
Kinkkukääreet (pakastealtaasta)
Riittävästikkö? Mitä muuttaisit? Pitäiskö jotain muffinejakin vielä tehdä tuohon makea osioon?
Tarjoan:
Suklaatäytekakkua
Mango-appelsiini juustokakkua
Erilaisia keksejä
Texmex- jauhelihapiirakkaa
Lohirullia (wrappi jossa kylmäsavulohta + tuorejuustoa, kääritään ja pilkotaan suupaloiksi)
Kinkkukääreet (pakastealtaasta)
Riittävästikkö? Mitä muuttaisit? Pitäiskö jotain muffinejakin vielä tehdä tuohon makea osioon?