Simenestä itää itu. Itu kasvaa versoksi. Mutta että olisiko verso muka puu? Ei minusta.
Onhan verso puu. Onko vauva ihminen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Simenestä itää itu. Itu kasvaa versoksi. Mutta että olisiko verso muka puu? Ei minusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23180532:Puutarhuri on sitä mieltä että kasvit kyllä kuolee mutta ei ne synny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23180582:Olen![]()
voi kuulostaa ihanalta! jotain vihrean raikasta ja kukkaista palstalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23180620:Kyl se mun mielestä syntyy.
Kun se siemen itää siellä maan alla, niin se on vähän niinku siinä vaiheessa kuin lapsi kohdussa. Kun verso puhkaisee maanpinnan, niin silloin se syntyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23180620:Kyl se mun mielestä syntyy.
Kun se siemen itää siellä maan alla, niin se on vähän niinku siinä vaiheessa kuin lapsi kohdussa. Kun verso puhkaisee maanpinnan, niin silloin se syntyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23180652:Mielipiteitä on yhtä monta kun ihmisiäkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23180676:Juu-u.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23180692:O-ho, lähti vähän liian aikaisin tuon 2v:n toimesta.
Siis tottakai lisääntyy, siemenestä tai versosta.
Josta aloinki itse miettiä syntyjä syviä, eli: onko ne puut, jotka lisääntyy siemenestä miespuita ja versosta lisääntyvät sitten naispuita?
Syntyy. Kaikki syntyy, erityisesti puut.
Ihana kysymys, laittaa ajattelemaan.
Protestantteja, lähinnä.
Kuukkeli kertoi...
Protestantteja, lähinnä.
Kuukkeli kertoi...