Syntyykò puu?

Kyllä mun mielestä kaikki elävä sekä syntyy että kuolee. Syntymän määritelmä voi olla vaan erilainen.
Puun ja muittenkin kasvien syntymä on sellainen, että siemen itää. Nisäkkään syntymä on sitä, että tullaan kohdusta ulos. Linnun ja useimpien matelijoitten syntymä on sitä, että kuoriudutaan munasta.
Kuolema on kaikille samaa, se on sitä että elämä loppuu.

[QUOTE="vieras";23187609]Kyllä mun mielestä kaikki elävä sekä syntyy että kuolee. Syntymän määritelmä voi olla vaan erilainen.
Puun ja muittenkin kasvien syntymä on sellainen, että siemen itää. Nisäkkään syntymä on sitä, että tullaan kohdusta ulos. Linnun ja useimpien matelijoitten syntymä on sitä, että kuoriudutaan munasta.
Kuolema on kaikille samaa, se on sitä että elämä loppuu.[/QUOTE]

tàssà taitaa olla jàrkeà

Onhan siemenen itäminenkin tavallaan uuden syntymistä. Vaikkei puu syntyisikään samoin kuin eläimet/ihmiset. Mutta kyllä minusta puut kuolevat, kuten kukatkin. Ja etenkin huonekasvini:xmas:

[QUOTE="Mamma italiana";23187725]mun huonekasvit ja parvekekasvit voivat pahoin kun miehemi poissaollessani kastelee (tai on kastelematta)[/QUOTE]

meillä on joskus kesälomareissun aikaan ollut kukkienkastelija, joka ei tiennyt, etteivät kukat osaa uida.
Jokaisessa ruukussa kasvoi palattuamme itse kasvin lisäksi jotain pieniä sieniä.

Yhteistyössä